Mēness Aptieka - Slikts serviss
Ļoti ilgi gaidīju rindā, kamēr farmaceite lēni apkalpo senioru un paralēli runā par dzīvi. Aiz manis arī bija klienti, kas ilgi gaidīja un nesagaidīja, aizgāja prom. Man vairs nebija laika, noliku zāles un, neko neteikdams, aizgāju, kad farmaceite pakaļ nobļāva, ka man nervus vajag ārstēt. Ko? Kā vispār tā atļaujas pateikt klientam? Man nebija vairs laika, man ir tiesības aiziet, savukārt, farmaceitam nav pilnīgi nekādu tiesību par to iebilst! Pretīgi!
Komentāri (6)
Jums tiešām jāārstē nervi. Aptieka nav lielveikals, kur tikai ātrāk uz priekšu
tava vieta tvaicenē, tumšā izolatora ar straponu mutē
Ja klientam ir ierobežots laiks, tas nenozīmē, ka farmaceitam ir tādas tiesības! Neko par to neteicu, vienkārši gāju prom. Un aptieka nav arī tā vieta, kur ar klientu ir jārunā arī par savu dzīvi! Izskatās, ka es atbildu uz kāda farmaceita komentāru. :D
Var būt 10 cilvēki rindā un rinda kustas ātri - katrs nopērk c vitamīnu, piemēram. Gadās, ka dvi vai trīs penši divas stundas masē smadzeni aptiekārei. Ja gadījumā zāles nelidoja pa gaisu, bet tika uzmanīgi noliktas, esmu klienta pusē. Protams, ja aptiekāre pensim pieteiks, ka nav laika runāt par to, kā meita apprecēja indusu un kāds viņš ir foršs, tad sūdzība būs no pensionāres.
Ja ir nepieciešamība iet uz aptieku, tad ātri tas nenotiek. Diemžēl pensionāri ir apsēduši šo iestādi, kas ir saprotams un, kā zināms, ātri viņi nemāk, plus jāpastāsta kādam sava autobiogrāfija.
Protams dīvaini, kad farmacēts pieveršs uzmanību kamēr apkalpo citu cilvēku, ja vien nepievērsāt šo uzmanību. Esmu novērojis, ka cilvēki paši ar savu runu vai rīcību piesaista uzmanību un brīnās, kā tad tā pret mani izturās. Atsevisķi diemžēl būs lēni cilvēki un kuriem vajag veltit vairāk laika neko darīt.