Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
Liepājas Pmpl, gribēju atjaunot pasi. Tā kā pieraksts pieejams tikai pēc diviem mēnešiem. Tad braucu gaidīt “dzīvajā” Rindā. Ierados plkst 9: 00. Un priekšā bija pielikta liela zīme, ka dzīvo rindu visu dienu vairs nepieņem, jo ir jau noteikts skaits cilvēku. Telpā sēdējā aptuveni 10 cilvēku. Tas nozīme, ka tikai tik pieņem? Ko dara pārējo visu dienu līdz plkst 16: 00? Tas nekur internetā noradīts nebija. Visur rakstīts, ka ir dzīva Rinda. Tad kāpēc nenorāda, ka dzīva Rinda līdz 10 cilvēkiem dienas laikā. Uz klausuli protams, ka neatbild. Sākumā signāls sauca, pēc tam pec pirmā signāla spieda vienkārši nost. Pa cik jau biju tur aizbraukusi, devos vienkārši iekša pie info centra. Apkalpošana vienkārši briesmīga. Sev interesējošo jautājumu tā ari neuzdevu, jo cilvēks, kas sēž preti pat sasveicināties neprot. Nesaprotu, kāpēc cilvēks mocas un strādā apkalpošanas sfērā, ja komunicēt ar cilvēkiem neprot vai negrib. Sabojāja visu atlikušo dienu.
Komentāri (3)
Bez tiem 10 dzīvās rindas gaidītājiem jau laicīgi pieteikušies ar pierakstu noteikti nav, tā kā jā - tikai 10 pa dienu apkalpo un pārējo laiku sit klaču.
Aaa pareizi tak,iespējams starp tiem cilvēkiem,kas sēdēja dzivaja rinda bija vēl ar pierakstu cilvēki. Tas nozīmē,ka dzīvaja rindā pieņēma vēl mazāk cilvēku. Tikai tik cik paspēja stundas laikā savākties. Nesaku,ka parējo laiku sita klaču,lai gan ieejot tur tā šķita. Darbojas no kādiem 5 tikai 2 galdiņi. Turklāt nezinu kādēļ arī nospieda klausuli, jo pie info neviena cilvēka nebija izņemot pašu darbinieku.
Tev tiešām šķiet, ka uz konkrēto laiku pierakstījušam vajadzētu visu dienu sēdēt pmlp un gaidīt, lai preilene pmnītu noslodzi?