Optimus Mēbeles - Slikts serviss, nepatiesas ziņas, krāpšana
2021. Gada 23. Martā pasūtīju 3 preces uz kopējo summu 550 eiro.
Mājaslapā ir atrakstits, ka piegāde 5-7 dienas (kovida dēļ var nedaudz aizkavēties)
sazinoties ar veikalu, pateikt konkrētāk piegādes laiku varēja tikai pēc naudas pārskaitīšanas.
Pārskaitīju naudu, atnāca ziņa ka piegāde būs 23. Maijā.
~8-9 jūnijā atrakstīja, ka divas no precēm būs vēl pēc 2 mēnešiem.
Piekritu lai atved vismaz vienu preci - dīvānu, par pārejām lai atgrieztu naudu, jo man neliekas normāli gaidīt preci pus gadu, kaut arī ir rakstīts ka 5-7 dienas! Ar nelielu aizkavēšanās!
Mājaslapā ir norādīts, ka sākot ar 500 eiro pasūtījumam bezmaksas piegāde.
Pēc prasījuma atgriezt atlikušo naudu un sarunājot ka atvedīs vienu preci, pajautāju veikala darbiniecei vai tagad piegāde arī būs bezmaksas?
Darbiniece atbildēja, ka jā piegāde būs bezmaksas!
Dīvānu atveda, viss kārtībā. Gaidu kad atsūtīs naudu atpakaļ, piezvanīju viņiem, atgādināju.
Atsūtīja naudu, man likās ka pa maz, piezvanīju, man darbiniece pateica ka piegāde vēl maksāja 25 eiro. Uz to ka bija solīta bezmaksas piegāde, darbiniece pateica ka neko nevarot izdarīt.
Secinājums: 1. Preci jāgaida pus gads
2. Nevar pateikt kad būs prece, kamēr nav nosūtīta nauda
3. Pasaka ka būs bezmaksas piegāde un beigas paņem naudu par piegādi
paldies! Tā bija pirmā un pēdējā reize kad pie jums optimus mēbeles kaut ko pirkām! Neiesaku nevienam!
Komentāri (2)
Tā kā ir 21. gadsimts uzskatu, kad cilvēcīgi būtu mājaslapā un interneta vietnēs ielikt korektu darba laiku, jo visi jau nedzīvo blakus veikalam un neredz darba laiku, kas uz baltas lapas ar līmlenti pielīmēts uz durvīm .
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību