AtrisinātaOmes bode - Krāpšana
30. Septembrī veicu maksājumu Omes bodei par melnās ķimenes eļlu. Uz šo brīdi,7. Novembrī neesmu to saņēmusi. Uz manis rakstītajām e pasta vēstulēm (2 reizes) neviens neatbild.3 reizes zvanīju. Pirmo reizi man paskaidroja, ka prece taču netiekot piegādāta, ja neesot noliktavā, labi, esmu saprotoša, varu pagaidīt. Kad zvanīju jau oktobra 20 tajos datumos, sievietes balss atbildēja, ka patreiz nevarot runāt, jo atrodoties stacionārā, lai zvanot nākamajā dienā. Pēdējo reizi zvanīju 27. Oktobrī. Atbildēja, ka kolēģe esot izsūtījusi preci 21. Oktobrī, bet par cik ceļš ir tāls (atrodos Lielbritānijā) , tad varot arī aizkavēties. Šī bode ir jāklapē ar steigu ciet, jo šeit krāpj cilvēkus!
Nauda tika atmaksāta pēc aptuveni 3 mēnešus ilgas cīņas.
Komentāri (2)
Interesants notikums, būs žurnālistiem darbiņš... ;)
Iegādājoties pirkumu, norādīta piegāde ar Omnivu (pēc izvēles). Rēķina&epastā minēta piegāde ar Latvijas pastu. Uz epastiem atbilžu nav. vairāk par nedēļu gaidu preci.