AtrisinātaOmes bode - Krāpšana
15. augustā pasūtīju un apmaksāju preci. Piegādes informācijā teikts, ka prece tiks piegādāta 1-10 dienu laikā. Nu jau pagājušas 15 dienas, bet prece nav piegādāta. Nu jau esmu aizsūtījusi trīs ziņas (divas-veikala mājas lapā, bet vienu uz uzdoto e-pasta adresi). Esmu zvanījusi uz doto telefona numuru, bet tur atbild, ka šāds telefona numurs nepastāv. Samaksātā summa nav liela, taču es neuzskatu, ka man no savas nelielās algas kādam būtu jāatdāvina sava grūti nopelnītā nauda.
Lūgums, šo sūdzību atzīmēt kā- atrisinātu. Preci saņēmu.
Komentāri (23)
Nu ierakstīji te sūdzību, un kas mainijās? Omes bode reaģēja?HA HA
Šito noteikti omes bode pati ierakstīja.
Prece tiks izsūtīta 1- 10 darba dienu laikā tikai pēc apmaksas saņemšanas.Pasūtījums tiek piegādāts ar Latvijas Pastu ( saņemat preci savā pasta nodaļā pēc uzaicinājuma)
Kāds manuprāt vnk lasīt nemāk.Saprotat atšķirību starp dienu un darba dienu?
Šī ir devītā darba diena, kopš 15. augusta, un tiešām vērsīsieties PTAC 8 eiro dēļ?
un turklāt ne tikai lasīt, bet laikam arī rēķināt
5.5 +3=8.8 hmmmm
Un tagad tā iedziļinoties, nekas jau nav pārkāpts..Ja viņi ir saņēmuši maksājumu teiksim 16.08 viņi izsūta 1-10 darba dienu laikā+ vēl pasta dabība..nav jau teikts ka jasaņem šo 10 dienu laikā.
Atvainojiet, nepareizi biju uzrakstījusi.
Uzskatu, ka solīdas firmas komunicē ar pircēju, ja rodas kādas problēmas, bet šajā gadījumā pilnīgi nekādu reakciju uz maniem jautājumiem, zvanīšanu. Citi normāli atbild, risina radušos situāciju. Varbūt kļūdījos dienu skaitā, bet tas nemaina lietas būtību.
Labdien, Laima! Saņemot rēķinu, visi pasūtītāji saņem linku uz veikala piegādes noteikumiem, arī Jūs to saņēmāt http://www.omesbode.lv/piegade/ . Pa norādīto tālruni 23205530 ( kurš nav ne mirkli pārstājis eksistēt, kā Jūs apgalvojat , mūs var sazvanīt darba dienās: no 10.00 - 17.00 . Jūsu pasūtījums ir izsūtīts, nepārkāpjot mūsu veikala nosacījumus.Gaidiet tuvākajās dienās. Atbildot uz aizrādījumu par komunikāciju, zvanījām Jums vairākkārtīgi, pat no no diviem uzņēmuma numuriem, tikko izlasījām Jūsu sūdzību.Gaidiet preci un - uz veselību!
Lai Jums gaišas un priecīgas turpmākās dienas!
www.omesbode.lv
Paldies, ka beidzot esat mani sadzirdējuši. Ja esmu internetveikalā pasūtījusi preci un interesējos par to, bet atbildes uz e-vēstulēm nesaņemu, bet zvanot man atbild: "Šis numurs nav pieejams", tad nospriedu, ka esmu apkrāpta. Atvainojiet, bet zvanu saņēmu tikai šodien - t.i.29. augustā. Paldies, gaidīšu preci.
Paldies, preci šodien saņēmu. Neesmu kašķīga, bet ja kāds būtu atsūtījis - prece nosūtīta, gaidiet, vai prece kavēsies, šādi pārpratumi nebūtu.
es arī pasūtīju, bet princips tas pats, jau 14 darba dienas un nekā, laikam lielie šmaukļi kārtējie
Ak,kāpēc es neizlasīju šo,pirms izdarīju pasūtījumu.Pilnīgi analoģisks gadījums.Rēķinu apmaksāju 04.09,bet preces nav vēl šodien.Telefons neatbild,e-pastā bija atrunāšanās,ka nomainījušies darbinieki ,lai aizsūtu pasūtījuma numuru.Aizsūtīju ar visu bankas izdruku,bet vairs reakcijas nekādas ,kaut arī pieklājīgi būtu vismaz piezvanīt vai kaut ko atbildēt uz daudzajām vēstulēm.Laikam būs jāvēršas pie Bez tabu.
Labdien, Silvija.
Jūsu pasūtījums Jums jau ir izsūtīts. Atvainojamies par kavēšanos, bet sistēmas uzlabošanas dēļ bijām palaiduši garām Jūsu pasūtījumu!
Paldies par sapratni!
Ar cieņu,
omesbode.lv
Arī es, diemžēl, esmu iekritusi šajās lamatās. :(( Savu precī jau, drīz būs mēnesis, kā gaidu.
Vēl kādu nedēļu būšu pacietīga, pēc tam uz Bez Tabu.
Bet man mācība uz ilgu liaku - vispirms jālasa atsauksmes.
Jā, diemžēl arī es iekritu , un daudzi citi. Ļoti nepatīkama komunikācija un pilnīga necieņa pret klientu. Jau pagājušas 23 dienas, bet nekas nav saņemts. Turpmāk iegādāšos citur . Ārkārtīgi nožēloju ka izvēlējos Omes bodi, arī naudu atpakaļ neskaita..
Šmaukļu bode
Tikko gribēju arī veikt pasūtījumu ,bet tagad - paldies visiem rakstītājiem - pataupīšu savu nervu sistēmu un savu pensiju - neko nepasūtīšu.
Būtu vismaz normāls veikals, uz kuru aizbraukt ,preci apskatīt un uz vietas nopirkt, tad es vēl būtu ar mieru tērēt savu laiku, bet šoreiz iztikšu .
Jauku visiem dienu!
Biju domājusi , ka tikai ar mani tā var gadīties- nu palasīju , ka daudzi pasūtītāji nesaņem preci , un cik vēl tādu , kas nekur neraksta? Nu negodīga bodīteun cauri , jo mēnesi jau gaidu savu preci , un tiešām - 8.8 eiro dēļ taču neies BEZ TABU saukt , bet cik tadu ir ? laikam bezgala daudz... Nu ko , no kļūdām mācas , un neies jau dēļ tiem dažiem eiro tiesāties , un uz to viņi arī uzķer tādus muļķus kā mēs...
Man bija līdzīgi. Preci pasūtīju, bet sagaidīt nevaru. Zvanu, numurs neeksistē, uz vēstulēm neatbild. Mājas lapu uzliku krievu valodā, tur parādījās divi citi nr. Viens atbilēja. Sieviete man atvainojās un teica ,ka prece noteikti būšot. Es gaidīju. Tā es viņai zvanīju trīs reizes. Preci saņēmu pēc piecām nedēļām.
Ļoti aizdomīgas pudelītes.
Pudelītes tiešām aizdomīgas, bez derīguma termiņa, caurspīdīgas plastmasas. Taču zinām, ka šādus uzlējumus nevar glabāt caurspīdīgās pudelēs, tām jābūt tumša stikla.
Ziedei reklāmā bija rakstīts 75 ml, bet atsūtīja tikai 50 ml iepakojumu... Krāpj kā var, ...
Iznāk ,ka tā ir krievu firma? Jākontaktējas caur krievu valodas mājas lapu?
Paldies par info!
Sveiki! Kŗāpnieku bodīte...ņirgāšanās par cilvēkiem.Un cik tādu cilvēku nav iekrituši. Arī es esmu pasūtijusi preci no šīs bodītes 19. jūnijā, Arī naudiņa tika pārskaitīta 20.jūnijā uz doto rēķinu. Ļoti naski tika apstirinats pasūtijums, tikpat naski tika atsūtīts rēķins, nu jau ir 18. jūlijs, bet prece tā arī nav atsūtīta, kaut rakstīts prece tiek izsūtīta 5-10 dienu laikā. Var rakstīt uz e-pastu cik gribi,atbildes nav,var zvanīt cik vēlies. Bezkaunība no šīs bodītes.
Omes bode - nekaunīgi krāpnieki ! Tādā veidā iegūta nauda jau laimi nenesīs !