Omes bode - Slikta apkalpošana, bojātas un pasūtījumam neatbilstošas preces, krāpšanas pazīmes.
27.11.2017. internetā pasūtīju dažādas preces. Ļoti ātri saņēmu rēķinu, kuru nākamajā dienā apmaksāju. 13.12. paka vēl nav, uzrakstu evēstuli, kur saņēmu atbildi, ka būs šajā nedēļā. 20.12. nākamais epasts, uz kuru nav atbildes. 21.12. meitas neatlaidīgo zvanu(no dažādiem tel., jo divreiz no viena nr.neatbildēja) rezultātā 22.12. paku saņēmu,bet atverot to, sagaidīja jauns šoks. Nevarēju iedomāties, ka 25 dienas bija nepieciešamas, lai kaut ko tik pavirši sapakotu, proti plīstošas lietas vienkārši samestu papīra maisā un pēc tam lielā kastē.
Par precēm:
1. Pasūtīju 2 dažāda aromāta sveces stikla burciņās ar latviskām zīmēm - saņēmu 2 vienāda aromāta, viena no tām bez zīmes, otra vispār saplēsta.
2. Pasūtīju 3 dažādas mikstūras,saņēmu divas ar normālām etiķetēm,vienai klāt ar roku rakstīta lapiņa, bet iekšā šķīdums ar nogulsnēm,daļa iztecējusi.
3. Lūpu balzāms ir tik ciets, ka vispār nav iespējams uzsmērēt.
4. Tēja bez jebkādiem paskaidrojumiem.
Mani, kas visu mūžu esmu bijusi godīga pret visiem un manis, no pensijas pārskaitītā nauda par pasūtījumu nemaz nebija tik maza, šis sūtījums ļoti apbēdināja.
Labdien, Sarmīte.
Neesam no Jums saņēmuši nekādu ziņu vai sūdzību par bojāto preci. Šeit ir acīmredzami, ka svece ir bojāta sūtīšanas laikā, jo mēs klientiem neizsūtam bojātu preci.
Jūsu fotogrāfētajā bildē var redzēt, ka no pudelītes šķidrums nav iztecējis un nogulsnes ir tāpēc, ka šis produkts ir no dabīgiem produktiem, nevis ķīmijas, tāpēc nogulsnes ir pieļaujamas.
Tējas neizsūtam bez marķējuma. Vienmēr ir klāt pievienots tējas nosaukums (lietošanu var skatīt omesbode.lv)
Preces nebija iepakotas papīra maisā, bet gan aploksnē ar burbuļplēves ieklājumu.
Gaidīsim no Jums kādu ziņu uz mūsu e-pastu ([email protected]) un mēģināsim šo sitāciju risināt.
Jauku dienu!
Komentāri (3)
Nevajag klut par paranoiki. I-netaa gan var so to nopirkt letak un bez uzmesanas, bet tadus Latvijas i-veikalus var uz vienas rokas pirkstiem parskaitit, un protams ir ari dazi uzticami arzemju lielveikali. Un akcijas preces veikalos gan var pirkt, tikai jabut uzmanigam. Bet saja gadijumaa gribetos sos visus sudinus samest kastee un aizsutit atpakal, bet varbutiba ka sanmsiet savu naudu atpakal ir kadi 0.5%. Un ta ari ir musu "i-biznesa" ipasiba.
nosūtat viņiem bildes,par bojāto preci un pieprasiet atgriezt naudu!
omesbode samaksāts jau15.05.2018,preci nepiegādā,neko neziņo kāpēc.Lūdzu kādas atbildīgās personas atbildi,vai naudu prasīt atpakaļ.