Novatours - Lidmašinas tehniskais stāvoklis
Mīļie tautieši, padomājiet, pirms dodieties kaut kur ceļojumā, ko organizē Novatours ar lidmašīnu. Mūsu viens no vadošajiem tūroperatoriem sadarbojas ar čarterkompāniju Smart Lynx. Ar šis kompānijas lidmašīnām ar apskaužamu regularitāti noteik tehniskas ķibeles - es lidmašīnu nosauktu īstajā vārdā par PAGAIDĀM VĒL lidojošu zārku. Paldies Dievam, līdz šim tehniskās problēmas ir radījušas tikai neērtības pasažieriem, kā lidojumu pārcelšana uz vēlāku laiku (mēdz būt pat par 18 stundām), ūdens tecēšana lidojuma laikā pasažieriem uz galvas. Mūsu ģimenē pēdējā laikā KATRĀ LIDOJUMĀ ir bijis kaut kas, bet pēdējais piliens tomēr bija lidojums Bergamo-Riga š.g. 08.03., kad pie nosēšanās sabojājās spārns. Lidostā sagaidīja gan ugunsdzēsēji, gad "ātrie". Masu informācijas līdzekļos nekādas ziņas par to neparādījās, bet vēlējos, lai visi zina- Jūs pakļaujat riskam savu dzīvību, lidojot ar Smart Lynx. P.S. nacionālai aviokompānijai AirBaltic lidmašīnas gan nav īpaši labākā kondīcijā...
Komentāri (5)
Тоже были в этом самолете, садились c не до конца выдвинутыми закрылками. Все прошло нормально, но за те 40 минут, что летали до объявления о повторной попытке посадки, успела подумать обо всем и всех. Машины у компании старые, это можно и на сайте Smart Lynx проверить. А алтернативы для поездки в Итальянские Альпы нет.
Pievienojamies ieprieksminetajam:lidojam ar Novatours/Smartlynx 2 reizes, un abas reizes lidmasinam bija problemas-marta-uz Tenerifi(atpakalcela aizkavejas izlidosana par vairak neka 2st., jo "nevareja aizvert bagazas nodalijumu", un 1.junija no Burgasas kavesanas bija ~ 50 min.Iemeslu nepazinoja;abas reizes tikvien sagaidijam kaa standarta atvainosanos.Gandriz vai jasak domat, vai var celot ar "Novatour", jo neviens ne par ko neatbild, bet cieteji ir pasazieri.Diemzel, nav jau parak lielas izveles, jo tiesos reisus ir diezgan gruti sameklet jeb ari tie ir diezgan dargi...Juris, Zaiga
Daļēji piekrītu - par Novatours neko sliktu nevaru teikt, ceļojums bija ļoti labi noorganizēts. Taču Smartlynx gan turp, gan atpakaļceļā par stundu aizkavējās (kā rezultātā pirmajā vakarā nokavējām vakariņas viesnīcā). Turpceļā bija kaut kādas elektriskas ķibeles, atpakaļ nezināmu iemeslu dēļ. Neskatoties uz ķibelēm lidojums bija mierīgs.
Ar Smartlynx tieshaam probleemas. Mees pagaajushajaa gadaa iespruudaam Bulgaarijas lidostaa, arii deelj smartlynx nevareejaam laiciigi izlidot, vairaak kaa 10 stundas naacaas nezinjaa lavadiit lidostaa. Uzrakstiijaam suudziibu no saakuma smartlynx, lai kompensee - stundas laikaa sanjeemaam standarta atbildi, ka nekaada kompensaacia nespiid. Ilgstoshi ar smartlynx darbinieku norisinaajaas sarakste, tad ar smartlynx valdes locekli Aigaru Jakovelu centaamies risinaat - bez rezultaaiem. Tad caur Latvijas un Bulgaarijas PTAC meegjinaajaam, bez rezultaatiem.. Tieshaam visiem, kas kaut kur lido, izlasiet atsauksmes par smartlynx un padomaajiet divreiz.kas kaadreiz straadaaja smartlynx pateica, ka vinjiem noraidosha attieksme pret visiem, kaash naudu no visiem un kaa kaut kas notiek, taa izvairaas no visa. Ierindas darbiniekiem ir pateikts - suudziibu gadiijumaa kompensaacijas nevienam neizmaksaat.
Avio pasažieru tiesības:
http://www.ecclatvia.lv/index.php/lv/fakti-a-padomi/avio-pasazieru-tiesibas
Interesanti, vai kāds no Smartlynx pasažieriem ir saņēmis kompensāciju par reisa kavējumu? Vai arī - talonus edināšanai no Smartlynx pēc 2 st kavējuma?
NOVATOURS menedžeris nebridināja, ka būs 10-18 stundu reisu kavējumi. Ļoti slikti :(