Narvesen - Slikts serviss
Labdien!
Man kā patstāvīgajam klientam jau ir apnicis uz šo skatīties, domāju ar skolas sākumu, kas mainīsies, bet nekā! Respektīvi, Marijas ielas 2 Narvesen, veikals (kua var ieiet iekša) , vadība vispār neciena klientus un savus darbiniekus? Plskt 7 no rita rinda līdz ar durvim, kasē viens cilvēks, liels pluss pārdevējam kurš ar smaidu meginaja visu apkalpot un atvainojās par rindām, nenoķerot stresu, vismaz tā izskatījās, patīkams jauns cilvēks! Nepietiek ar to kad rinda bija līdz ielai, pārdevējam vel bija jātiek gala ar apšaubāma izskata tipinjiem, jo cik sapratu no paša pārdevēja, apsargiem tas normāli-nebraukt laicīgi, smieklīgi, bet ari skumīgi, ka kāds tā var atļauties un ņirgāties par cilvēkiem, netikai pārdevēju, bet ari klientu drošību, jo tipiņi tur parasti ir tādi, kam uz iela nevēlētos uzskriet virs! Es saprastu, ja tas notiktu neregulāri, bet tā ir ikdiena, es uz to veikaliņu eju 5 dienas nedēļā,2 reizes dienā, respektīvi no rīta un vakarā, a situācija ir tāda visu laiku! Vienīgais pluss, kadēļ tur eju ir jaukie pārdevēji, jo ari kā viņi būtu nomocīti, vienmēr ko jauku uz visu dienu paska!:) kur tieši vadība skatas, tiešam grūti kameras vai pēc čekiem paskatīties veikala noslogojumu, pats strādāju apkalpojošā svērā, un ja manā iestādē būtu tāda situācija, man būtu kauns gan no darbiniekiem, gan klientiem, jo nejau klienti un darbinieki vainīgi, ka vadība nedomā! Kauns, kauns, kauns! Ar cieņu jūsu patstāvīgais klients!
Labdien!
Paldies par Jūsu komentāru – novērtējam lojalitāti!
Attiecībā uz aprakstīto – sazināsimies ar konkrētā veikala kolēģiem, lai izrunātu situāciju.
Pievienot komentāru