Narvesen - Slikts serviss
Šodien, plkst. 15: 20 piestāju pie narvesen kioska, kas atrodas valdeķu ielā, transporta pieturā, blakus mazajai maximai. Vēlējos papildināt savu etalonu, pieklauvēju pie lodziņa, bet tajā laikā pārdevējai bija citas prioritātes - bija ieslīgusi savā telefonā un nereāģēja uz apkārt notiekošo, kad atvēra lodziņu, pārdevēja tiešā tekstā arī pateica, ka viņa sarakstoties ar vadītāju un tas esot svarīgāk nekā apkalpot klientu. Atbildēju, ka nezinu, ar ko viņa sarakstās, vienkārši gribēju saņemt savu pakalpojumu un par to norēķināties, lai varu doties tālāk savās ikdienas gaitās nevis gaidīt, kad rupja dāma izčatosies ar vadību. Rezultātā tiku nosaukta par debīlu un vēl dabūju dzirdēt draudus, ka ieradīsies apsardze un vedīs mani uz policiju. Lūdzu, veiciet disciplināras pārrunas ar saviem darbiniekiem, jo tāda attieksme pret klientiem nav pieļaujama.
Komentāri (13)
Nu bet dauzīties pie lodziņa arī nav pieklājīgi, ja redzat, ka pārdevējs iekšā dara citas lietas, neapkalpo klientus... Ja kiosks ir ciet, tātad viņš ir ciet kādu iemeslu dēļ. Tas, ka tur iekšā ir pārdevēja, nenozīmē, ka viņai obligāti Jūs ir jāapkalpo, vēl jo vairāk, ja risina tehniskas lietas. Tik daudz taču pieaugušam cilvēkam jāsaprot. Mazums, kaut kas ar kasi, seifu, vēl kaut ko - ja jau minēja iemeslu, kāpēc nevar apkalpot, tad jau sūdzība bez pamatojuma. Pārdevēji tāpat vien ar apsardzi parasti nedraud, tātad Jūs arī noteikti izcēlāties ar īpaši 'cilvēcīgu' attieksmi.
Filtrē vispār, ko raksti? Ziemā kioskos lodziņi visu laiku tiek turēti ciet, jo ir auksti. Lai saņemtu kādu uzmanību no pārdevēja, - nekas cits kā klauvēt neatliek. Kur te kāda nepieklājība? Vai tad kliente uz mājām pie pārdevējas gāja klauvēties? Absurds komentārs. Pat, ja veikalā konkrētajā brīdī bija kādas tehniskas problēmas, pie lodziņa var pielikt zīmīti vai vismaz pieklājīgi pateikt un atvainoties, ka pakalpojumu šobrīd iegādāties nebūs iespējams. Bet tik zema līmeņa iestādē strādā tikpat zema līmeņa darbinieki, kuriem jebkāda pieklājība un smalkjūtība ir sveša. Godīgi pateikšu, ka pati vairs narvesen tirdzniecības iestādēs neiegriežos, jo attieksme ir briesmīga un viss narvesen koncepts ir tik nabadzīgs, ka pretīgi vispār iepirkties tādā vietā.
Ziniet, mums, arī ir pretīgi apkalpot tādus kā Jūs! Mūžīgie klauvētāji ar savu 1 braucienu! Narvesen nav etalonu bode un Loto bode. Ikvienā veikalā ir svarīgi klienti kuri pērk preces nevis savu sūda etalons.Turpat pieturā Valdeķu ir automāts biļešu iegādei varēji pirkt tur nevis iet uz veikalu kurš tev nepatīk un kur tu neesi gaidīta un nepatīc.
Ja tev pretīgi cilvēkus apkalpot - ej strādā citu darbu. Vari pa nakti iet ofisos tualetes berzt, neviens tevi neredzēs un nevajadzēs savas negācijas izgāzt uz klientiem, kuri atnākuši pēc sava e-talona. Narvesen IR e-talonu un lat loto bode un nemēģini man iestāstīt pretējo. Kam tad jūs tur sēžat savās būdās? Skata pēc vai lai tirgotos? Iedod sava reģionālā vadītāja vārdu, par šo tēmu varam uzrīkot diskusiju dzīvē. Vai tad e-talons nav prece? Ar tādu loģiku un domāšanu kā tev, tev nav vietas pat smirdīgā narvesen būdā.
Savu e-talonu vari sev iebāzt, ja pat es kā sūda pārdevēja braucu ar auto kamēr tu mužīgi neapmierinātā kaza kura ir iedomājusies sevi par pasaules nabu un jūtās ļoti svarīga skraida apkārt tikai vāroties. Strādā tālāk par savu miņimalku un turi muti, kad pašai būs auto un normāli apmaksāts darbs (kas ir maz ticams) tici man arī tavas nožēlojamās dzīvītes uztvere mainīsies, bet kamēr tu esi nožēlojama pabira neceri, ka pret tevi savādāk izturēsies!
Un man nav nekādas reģionālās vadītājas, jo diemžēl nestrādāju narvesenā, bet arī mums diemžēl nāk tupi rīgassatiksmes klienti ar saviem etaloniem, kurus viņi neprot papildināt automātos. Un traucē mūsu klientu apkalpošanu ar saviem stulbajiem jautājumiem. Ja jau jūs esat tik aprobežoti, ka nemākat visu izdarīt internetā vai automātā, tad turiet muti un sakiet paldies ka tādos narvesenos un mūsu stacijās mēs jūs paciešam
Pateikšu vēlreiz - tev neviens nav jāpacieš. Tev nav jādara darbs ar sakostiem zobiem, tu vari darīt citu darbu, kur ikdienā nebūs saskarsmes ar cilvēkiem, ja jau tev viņi tik ļoti riebjas. Nesaprotu, kur vadībai prāts tādu kā tu aiz kases nolikt? Tu taču neesi adekvāta un vispār nesaproti, ko tev cenšas pateikt. Kur vēl e-talonus tirgo? Skaidra lieta, ka tikai narvesenā. Vēl esmu redzējusi arī rimi. Tātad, strādā vienā no šīm iestādēm. Pēc rakstības stila jau uzreiz varu pateikt, ka augstāk par pārdevēju dzīvē neizsitīsies, tāpēc iesaku tev apbruņoties ar maksimālu pacietību, jo tie klienti nāks ar saviem 1 e-talona braucieniem un tev viņi būs ar aizvērtu muti jāapkalpo neatkarīgi no tā, ko tu šeit raksti un domā. Tas ir tavs darba pienākums. E-talons ir tāda pati prece/pakalpojums kā narvesen uzcenotās šokolādes. Turklāt, vecāka gada gājuma cilvēkiem visi pašapkalpošanās aparāti ir daudz par sarežģītu, lai papildinātu e-talonus, tāpēc arī ir iespēja ieiet narvesenā un palūgt, lai to izdara pārdevējs. Tev taču par to maksā, ne tā?
Par nožēlu tev un tev līdzīgiem mums ar ģimeni ir DUS franšīze Rīgas pierobežā, tapēc tādus kā tu un tādus kā Narvesen pārdevējus diemžēl mēs uzņēmēji nesapratīsim! Man patīk MŪSU klienti un MUSu preces, kā arī darbs ar degvielu ,un tādi cilvēki kā tu vispār ir retums DUS.Un mēs viņus nepaciešam , bet gan vnk neapkalpojam sakot ka neiet aparāts un gaidam kad beigsies līgums ar Rīgas karti, lai beidzot nestaigātu tādi "starpgadījumi" ar savu etalonu! Tā lūk mīļā sirds! Un man ir vienaldzīgi tādi kā tu un tādas problēmas kā tev. Un cik zinu arvesseni ari ir franchise uzņēmumi( ka tu protams zini ko tas nozīmē) attiecīgi katrā narvesena tevi ar tavu etalonu var pasūtīt pats saimnieks.
Vai varētu pateikt, kas tā par DUS franšīži, lai nejauši nesanāk kļūt par klientu? Patiešām negribētos.
Lol nu jā, degvielas uzpildes stacijas franšīzes ņēmēji ir krutākie uzņēmēji Latvijā :D:D:D Zini, saprātīgam cilvēkam pietiek ar tevis iedoto informāciju, lai sazīmētu tevi rokā. Cik pierīgā ir daudz DUS, kurām ir līgums ar Rīgas Satiksmi? Vari būt droša, ka par taviem bravūrīgajiem komentāriem esmu ziņojusi attiecīgajām instancēm, lai veic izmeklēšanu par to, kāpēc netiek pildīti Rīgas Satiksmes līgumā atrunātie punkti un to, kāpēc jūsu RS terminālis ir noputējis un nav ienesis ne centa RS kontos. Tāpēc izslēdz datoru un ej stāvi aiz kases, kamēr tev un tavai ģimenei vēl ir darbs. Uzņēmēju ģimene, ibio :D:D
Vispār tas ir Tavs darbs un klientu apkalpošanas jomā vienmēr būs slikti klienti, slikti pārdevēji! Tāpēc, kad ārpus darba ej jebkur kur ir klientu apkalpošana, netraucē darbiniekus ar saviem stulbajiem jautājumiem!
Pagaidi ar to kasi, man kāds Tankštelli piepļūtījis, iešu no sākuma ateju štubēt, un pēc tam pie kases. Kaut gan paga , dzirdu, ka kāds klapējas gar manas tankšteles logiem, gadienā tu tur netrinies ar savu talonu un sīceni apkārt?:D Ā nē, tu ar savu mazo aldziņu tik gar narvessen kioskiem grabinies un klapējies :)))) Nu lab laikam jāiet sausiņi žāvēt gan jau pēc satiksmes izmeklēšanas sēdēsim ar viņiem kopā uz vienām lāvām :D
Sveiki. Sagadijās novērot minēto situāciju no pāris metrus attālumā esošās autobusa pieturas.
Uzreiz gribētu paslavēt augstāk minētās pasakas autori.
Tātad , sāksim visu no sākuma...
Meitene Narvesenā jau kādu brīdi centīgi darbojās ap saviem kases verķiem un kautko noskaidroja pa telefonu, acīm redzot bija jāsakārto kādas lietas lai pilnvērtīgi apkalpotu visus gaidāmos klientus.
Procesa gaitā pienāca sūdzības autore un tā teikt dvēseliski pieklauvēja pie loga...brīnums ka stikls izturēja.
Protams, tika atvērts lodziņš un izskanēja ierastais: " labdien, jā, lūdzu".
Un uzminiet nu, tā dēvētā kliente, ne viena normāla vārda nepasakot, sāk pilnā rīklē kliegt uz meiteni logā...
Nu mēģināšu iztulkot cenzēti visu to lielisko vārdu krājumu... kas izskanēja augstos toņos dzirdot arī blakus ielā.
Meitene logā tika vairāk kārtīgi nosaukta par " vieglas uzvedības sievieti" " nekam nederīgu slampu "
Meitenei tika "piedāvāts" pārtraukt komunicēt ar visiem saviem vieglas uzvedības vīriešiem un tā vietā nekavējoties apkalpot šo "īpaši cienījamo klienti"
Pārdevēja šai tik vien kā uzjautāja vai šamā kautko arī pirks? Atbildē saņomot otru spaini samazgu...
Kautkur starp sūdzības autores nejēdzīgajiem kliedzieniem sadzirdēju vārdiņu "apsardze" kas šķiet bija gana biedējoš lai "pilnīgi adekvātā kundzīte" tirpinot brēkt kautko stipri nejēdzīgu dodos tālāk savās gaitās...
Jau pāris minūtes vēlāk no autobusa loga izskatijās ka meitene logā sēdēja vienās asarās...
Izejot no visa šī gribētu palūgt autorei iegādāties papīru un rakstāmo lai var sacerēt jaunus stāstus tur.