Narvesen - Slikts serviss
Narvesen kiosks A.Dombrovska iela pie Rimi veikala.27.novembri plkst.10.34 pardeveja Gunta.Nelaipna apkalposana.Nemak stradat ar cilvekiem.Ja strada pardosana tev javeicina, lai pircejs veletos atgriezties un tas ir atkarigs no daudziem faktoriem.Galvenais ir apkalposana un ko un ka atbildi pircejam.Nopirku e-talonu-samaksaju.Velak paprasiju Lockets konfektes uz ko pardeveja neapmierinati atbildeja - vajadzeja pirms tam prasit, kad pirku e-talonu.
Komentāri (8)
Būsim reālisti - apkalpojošajā sfērā strādājošie darbinieki pārsvarā ir cilvēki bez augstākās (iespējams pat vidējās) izglītības, un attiecīgi par to arī saņem zemu darba samaksu. Viņi nav motivēti izpatikt klientiem, sevišķi ņemot vērā regulāru klientu neadekvātu uzvedību. Cerēt, ka vienmēr no šādiem darbiniekiem saņemsiet laipnu apkalpošanu, ir vairāk kā naivi. Ja apkalpojošajā sfērā darbā pieņemtu tikai darbiniekus, kas atbilst jūsu iedomātajām standartam, nemainot darba apstākļus un algu apmērus, visticamāk neizdotos aizpildīt pat 50% no brīvajām vakancēm un darbaspēka trūkuma dēļ lielu daļu veikalu varētu vērt ciet. Jāsaprot, ka realitāte ir tāda kāda ir, un jādzīvo tālāk, nevis par katru pārdevēju vai viesmīli, kas nav pasmaidījis, vai kā citādi izpaticis, jāraksta sūdzība.
Tad jau tas ir regress nevis progress. Ja darba devejs nav ieinteresets sava uznemuma un ta attistiba. Tad zaudetajs ir uznemums un ta ipasnieks. Un nav runa pat par pasmaidisanu, bet normalu attieksmi, ko esmu pelnijusi, jo noperkot preci par savu naudu, dala naudas aiziet darbiniekam algai. Tad jau es ari stradajot varu visiem klientiem izteikt savu slikto garastavokli ik bridi, tikai tapec, ka nav liels atalgojums.
Un es neesmu naiva.
Kāpēc jūs domājat ka tur strādā tikai cilvēki bez labas izglītības un t.t? Zinu apmēram 4 cilvēkus kuriem ir augstākā izglītība, kas par stereotipiem?
"Un es neesmu naiva." - nu žēl. Naivums ir pārejošs, bet stulbums gan nav ārstējams...
"ko esmu pelnijusi, jo noperkot preci par savu naudu" - pērkot e-talonu, peļņa aiziet Rīgas Kartei, tā ka par tiem 2-10 centiem nekādu citu attieksmi, kā pret uzmācīgu kukaini arī neesi pelnījusi.
"Tad jau es ari stradajot varu visiem klientiem izteikt savu slikto garastavokli" - kurā caurumā, tev pārdevēja izteica slikto garastāvokli? Viņa tikai pamācīja uzmācīgu kukaini civilizēti iepirkties! Un ja strādā ar klientiem, tev noteikti būtu jāzin arī par biznesa ētiku, klientu izglītošana arī tavos pienākumos ietilpst un ar garastāvokli tam nav nekāda sakara!
Laikam Maijai tā arī neizdevās saprast to, ko iepriekš biju uzrakstījis. Uzņēmums savā attīstībā var būt cik ieinteresēts vien grib, bet ja tas nespēs nodrošināt pienācīgu atalgojumu, aizpildīt visas vakances ar darbiniekiem, kas atbilst jūsu standartiem, neizdosies. Vai varbūt Maijai ir zināms, kur ir visi tie laipnie bezdarbnieki ar normālu attieksmi, kuri būtu gatavi strādāt par attiecīgu samaksu, un ar kuriem būtu iespējams aizpildīt visas nepieciešamās vakances apkalpojošajā sfērā (gan šobrīd neaizpildītās, gan tās, kuras būtu jāaizpilda nomainot darbiniekus ar jums nepieņemamu attieksmi)? Ja tā, lūdzu, dodiet ziņu Narvesen un citiem uzņēmumiem, jo viņi būs tikai priecīgi par šādiem darbiniekiem.
Kas vēl ir interesanti un negaidīti, ka jūs cenšaties atspēkot apgalvojumu par naivumu. Ja jūs šī frāze tik ļoti uzrunāja, tad visticamāk tiešām jūtaties naiva, bet negribās sev to atzīt.
Cik labi ir būt tādai Maijai, kas dzīvo iedomātā ideālā pasaulē. Ja, protams nebūtu Narvesen pārdevēja, kas dzīvo reālā pasaulē un diendienā strādā reālā kioskā, ar pircējiem no ideālās pasaules, saņemot par to niecīgu samaksu, kuru pat par algu nevar nosaukt. Bet lielāku algu maksāt nevar, jo citādi skandināvu saimniekiem būs mazāka peļņa, viņi kļūs dusmīgi un aizmuks no Latvijas un tad Maijai nāksies pirkt savu e-talonu Maximā un tad viņa dzirdēs tik daudz jauka par laipnu pircēju apkalpošanu, ka vēl mēnešus trīs nāksies nosarkušos vaigus pūderēt.
Var tikai piekrist.
Protams, nav nekas slikts skatīties uz pasauli caur ideālisma prizmu, bet tad ir jāprot rast un piedāvāt risinājumus, lai virzītos uz šo ideālu. Plika sūdzēšanās un cerēšana, ka kāds visas problēmas risinās jūsu vietā, lai jūs varētu turpināt dzīvot savā ideālajā iedomu pasaulē ir augstākās pakāpes egoisms. Es arī esmu saskāries ar nelaipnu apkalpošanu, bet es tāpēc katru reizi nerakstu sūdzības, un saprotu, ka nelaipnā attieksme visticamāk pat nav mana vaina un, un tai par cēloni var būt daudz un dažādi faktori, tostarp citu indivīdu uzvedība pirms manis. Es to pieņemu, izeju no veikala un esmu to jau aizmirsis - Maijai iesaku darīt tā pat.
Ja darba devējam nerūp, kas notiek uzņēmumā, tad skaidrs, ka šeit galvenais ir naudas atmazgāšana. Kurš muļķis sāks investēt naudu nabadzīgā valstī ar 1.5 milj. iedzīvotājiem, lai iegūtu peļņu? Smiekli nāk...