Narvesen - Slikts serviss
Пошла кровь из носа, а салфеток не было с собой, подошёл к narvesen. Gabriela, 8.30, 13 апреля, на остановке Tadaiķu iela, сидит и заполняет журнал и не реагирует на постукивание по закрытому стеклу. Потом смотрит на меня и крутит пальцем у виска, а кровь то идёт, и только через какое то время открывает окошко и слушает меня. Как так можно относиться к клиентам. Ужас
Komentāri (7)
A ko pārdevējai vajadzēja darīt? Mesties salvetes dot? Vai slaucīt? Noteikti nebija vēlmes nopirkt salvešu paciņu, bet gan noteikti prasīja, lai dod salveti!
Ko, rādīt ka esmu stulbs, kamēr viņa strādā, tas nav laipni pret klientu vismaz
Vispār jau Narvesen kiosks nesniedz medicīniskus pakalpojumus. Un ja veikals ir slēgts, tad jāgaida, kamēr to atvērs, nevis jādauzās pie stikla. Kas attiecas uz attieksmi pret "klientiem": priecājies būtu, ka policiju neizsauca, citādi kļūtu par policijas iecirkņa klientu.
Iedomājieties šo situāciju: sēž pārdevēja kioskā, raksta preču pieņemšanas žurnālu, un pēkšņi sāk viens asinīm notašķīts radījums dauzīties pa stiklu. Tas gan ir "Ужас"!
Lol, tu gan ne pa tēmu raksti. Veikals ir vaļā, bet gan attieksmes pret klientu nav nekāda šai pārdevējai!
Varbūt pagaidi, kamēr asinsrite smadzenēs atjaunosies, citādi jau nonāc pamatīgās pretrunās:
"Veikals ir vaļā", taču sūdzībā rakstīji "постукивание по закрытому стеклу", kas skaidri norāda uz to, ka veikals ir slēgts (vai pārdevēja pārskaita un reģistrē saņemto preci, vai pārskaita atlikumu kasē ir tikai viņas un darba devēja darīšana)!
"attieksmes pret klientu nav nekāda" - tev ir uz rokas sadarbības līgums ar Narvesen jeb konkrēto pārdevēju, lai dēvētu sevi par klientu? Tā ka ietinies vien savā patērētāja paladziņā un rāpo tālāk, sapņojot par klienta privilēģijām.
Все верно сделала. Не обязана оказывать первую помощь. Максимум вызвать скорую если подбежал человек в крови.