www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss

Narvesen - Slikts serviss

Iepirkos Narvesena kurš atrodas tieši pie centrāltirgus pieturas, pārdevēja bija ļoti pretīga un nepieklājīga, runāja ar mani paaugstinātā tonī un beigās pat iesāka bļaut uz to, ka es nezināju, ka ir jāsaka priekšā ka man ir studentu e-talons.

W

Komentāri (6)

Likumsargs 25.03.2018

Mūsdienu mīkstmiesīgā jaunatne! Visu viņiem priekšā jāsaka, visam jābūt uzrakstītam, jo savādāk viņi nesaprot!
Interesanti, kā pārdevējs var zināt, ka esat students? Jums uz pieres taču nav rakstīts!
KAD SĀKSIET ATDZĪT SAVU DEBĪLISMU PIRMS VAINOT APKĀRTĒJOS?

W Witness 26.03.2018

Atvainojiet, bet parējos Narvesenos man teica, ka man nav jāsaka priekšā ka man ir studentu e-talons, jo viņi to paši redz tāja aparatā, kur papildina braucienus.

W Witness 28.03.2018

Es tā paskatījos un ieraudzīju, ka Jūs visus šeit saucat par debīliem anonīmi.

W Witness 26.03.2018

Es pati strādāju apkalpošanas sfērā un klientu neziņa nedod man vai kādam citam tiesības kliegt uz cilveku.

"pārdevēja bija ļoti pretīga" - un to saka "studente" Jarmuhamedova! Paskatījusies spogulī būtu!

S sarmite.1988 13.04.2018

Bet vai iepērkoties , kāds dod tiesības bļaut uz pārdevēju? Vot tādas s***S nepasaka , ka vajag studentu biļeti, pārdevēja uzlādē par pilnu cenu un tā su4ka samaksā un pēc tam sāk bļaut...Tas ir normāli?Par tādiem gājieniem pa feisu jādod šādām klientēm!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes