Narvesen - Slikts serviss
Iepirkos Barona centra narvesen šodien, 1027 veikals, Aļona B. pārdevēja. Apkalpošana drausmīga, abas ar kolēģi bļaustās pa visu veikalu, pie kases jāstāv un jāgaida kamēr beigs sēdēt telefonā, vēl pagaidām nekur tā nav gadījies.. Paldies, bet uz šo narvesen vairs neiešu.
Komentāri (5)
Viņām bija jākrit tev ceļos un jābučo kājas? Neej gan, bez tevis kompānija neko nezaudēs!
Neesmu neko tādu manījis 6 gadu laikā. Pārdevējas maz mainījušās. Vecās zina patstāvīgo klienta vēlmes un jau laicīgi visu pārjautā/ pārdod.
Pārdevējas tur ir tiešām ļoti īpatnējas.
Esmu pastavīgais klients šājā veikalā. Tss ir vienīgais Narvesen kur es iepērkos. Tikai tur pārdevēji zin visu par etaloniem, tikai tur nav jāstav 2 stundas pie kases, tikai tur strādā labas meitenes. Man ir šoks par izlasīto. Konkurenti?
Esmu Aļonas kolēģe. Ļoti jauka, laba, atbildīga darbiniece. Zina savu darbu perfekti. Daudzi cilvēki tā jau nāk ar akmens sejām.. tur ir jāpriecājas, ka darbiniecei ie smaids uz lūpām pēc tik ilgi nostrādātiem gadiem.
Bļaustās? Es atvainojos, bet ne visiem ir klusas peļu balsis, atkarīgs no balss tembra. Un telefons? Jūs stundu gaidījāt? Mums ir pašiem caur saviem mobilajiem ir jāpasūta preces un jāzvana vai jāraksta piegādātajiem.. un tas nav viens piegādātājs. Viss darbs ir ļoti dinamisks, ja pārdevēja vēl spēja veltīt smaidu, visu cieņu.
Nāk arī klienti un runā pa telefonu vai klausās uz austiņām mūziku, nedzird mūs, kad pārjautājam, skaita naudu(paralēli runājot), sajauc teikto, aizkavē rindu.. ar to viss ir kārtībā. Es nesūdzos, es esmu tikai par sapratni un cieņu. Lūdzu, esam līdzcietīgi un cenšamies izturēties līdzvērtīgi, lai nav nesaprašanās. Paldies. :)