Narvesen - Slikts serviss
Šodien 12.07.2017. ap plks. 13.00 Salaspilī Narvesen kioskā Skolas iela 2 strādniece Daiga ne pirmo reizi rupji apkalpo pircējus.Sodien piemēram kad 3 reizēs pēc kārtas prasīju vai tā 7 kafija man ir par brīvu?tāpēc kā jau sakrājušies iepriekš 6..vina skatījās uz mani un pēc 3 reizes kad es jautāju rupji prasīja baltu vai melnu..pat neatbildēja uz manu jautājumu.Ieprieks bija arī
daudzas situācijas(ilgi aprakstīt katru atseviski)bet kopuma visu laiku pec sarunas ar šo dāmu garastāvoklis sabojāts uz visu dienu! Vairs nekad neiešu Narvesena kad tur strādā tā,,LAIPNA" dāma.Sis cilvēks ienīst savu darbu ... tas ir redzams. Ne pirmo reizi viņa rupji un negatīvi atbild un dara savu darbu ar negribu un slinkumu.Ludzu Narvesen vadītājus pievērst uzmanību šitai personai.Visu laiku nāku uz Narvesen veikaliem un vienmēr attieksme bija ļoti laipna..bet tagad no Salaspils Narvesen tureŠos pa gabalu.Saruna ar draugiem un radiniekiem par šito pārdevēju visi saka ka viņa ir vissliktaka un viņi arī cenšas nenakt kad viņa tur strādā. Tā kā pievērsiet viņai uzmanību..jusu firmā zaudē klientus ar viņas palīdzību...Daigai jāstrādā tirgū un jāpārdod kartupeļus nevis tāda kompānijā kā Narvesen. Ceru jūs kaut ko darisiet salaspils cilvēku labumā. Paldies.
Komentāri (3)
Nekā konkrēta. Uzrakstīts vesels "palags" ar emocijām, bet nekas par to, ko pārdevēja tev nodarījusi!
Ha ha...jūs gan esat jocīga:)vai tiešām domājiet kā vinai vajadzētu man kaut ko nodarītu lai rakstīt sūdzību?Man gan pietika ar rupju attieksmi pret manī lai uzrakstīt šo rakstu.Ticiet man ja viņa man vēl kaut ko nodarītu sūdzību gan rakstītu viņa uz manī:)))
Manuprāt, Narvesenam sūdzībnieci Jelena2303 ir noteikti jāaicina darbā šajā Salaspils kioskā. Bieži iepērkas tajā, tātad ir daudz laika. Ir nauda, ja var regulāri pirkt vienkāršu ēdienu par lielu cenu. Orientējas klientu apkalpošanas smalkumos. Noteikti būs mēneša labākā darbiniece ne vien Salaspils kioskā, bet visā Narvesen tīklā :)