Narvesen - Slikts serviss
12.12 plkst. 15: 45, biju iegājusi Narvesen, pieejot pie kases ar mani agresīvi sāka runāt pārdevēja vēl man ejot prom nosauca mani par “kuņu”, kopš kuriem laikiem klientu apkalpošanā šis ir uzskatāms par normu? Vajadzēja vispār atcelt savu pirkumu un aiziet uz normālu veikalu… jauniešus aiz manis viņa arī apsaukāja, savukārt mana situācija ar pārdevēju sākās no tā, ka viņa pati nedzirdēja, ka es maksāšot ar karti, uz ko viņa man pateica “uzreiz kas nevarēji pateikt? ”…
Labdien!
Šāda situācija tiešām ir nepieņemama, dziļi atvainojamies par notikušo!
Lūdzam precizēt tirdzniecības vietu un laiku, rakstot mums uz [email protected], lai varam nekavējoties risināt situāciju.
Pievienot komentāru