www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss

Narvesen - Slikts serviss

Labdien.
Vakar,9.10.24. Plkst.14: 00 Centrālās Dzelzceļa stacijas zālē esošajā Narvesen iegādājos sabiedriskā transporta biļeti par 1,50 euro 90 minūtēm. Citādas man līdz šim nav pārdotas.
Kad transportā to nokompostrēju, viss bija ok. Sarēķināju, ka līdz 16: 09 droši varu to lietot, bet izrādījās, ka nē. Pēc 30 minūtēm gribēju nopirkto karti atkal kompostrēt, bet tā izrādījās nederīga!
Ko tādu neesmu visus gadus, kopš šāds serviss pastāv, piedzīvojusi. Ja transportā būtu kontrole, es maksātu sodu, par ko narvesen kioskniecei nebūtu nekāda daļa.
Man ir saglabājies čeks. Gribētos, lai atbildīgās personas man paskaidro-kas tas ir par pakalpojumu, kas par 1.50 euro nodrošina tikai vienu braucienu, tālāk pataisot klientu par muļķi.
Kas man kompensēs piedzīvoto stresu, jo es nemēdzu braukt ''par zaķi''? !

10.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 10.10.2024

Labdien!

Aicinām vērsties Rīgas satiksmē, vai konkrēta viedbiļete nav bijusi brāķēta.

E-talons, kas paredzēts 90 minūtēm, nodrošina, ka 90 minūšu laikā no pirmās reģistrācijas, to var atkārtoti izmantot citos transportlīdzekļos vairākkārt, attiecīgi – šādai situācijai nevajadzētu rasties.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

D

Komentāri (2)

Velvetpopstar 10.10.2024

Drīzāk biļete bija brāķis, tam nav nekāda sakara ar Narvesen darbinieku. Tāpēc nevajag mētāt apvainojumus lieki.

D Dalī 11.10.2024

Tā ir Rīdzinieka karte,kas kalpo jau 8 gadus,Nevajag ķērkt,ja nepārziniet situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes