Narvesen - Slikts serviss
Šodien ap plkst. 19.10 iegāju Krišjāņa Valdemāra ielas narvesenā lai izņemtu pasūtījumu, ko pirmstam nebīju darījusi. Pat nebiju pateikusi pārdevējai ko man vajag, kā viņa jau rupjā tonī prasīja vārdu uzvārdu uz ko apstūlbu, jo nebiju pat līdz galam pateikusi neko. Pēc tam viņa nomurmināja kaut ko un es viņai palūdzu lai atkārto, pēc kā viņa uzbļāva virsū un paprasīja, vai es nedzirdu. Šausmīga attieksme. Tādiem cilvēkiem nav jāstrādā klientu apkalpošanā.
Labdien!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Sazināsimies ar konkrētās tirdzniecības vietas pārstāvjiem.
Komentāri (1)
spriežot pēc sūdzības, šitais cilvēks nekad nav stradājis klientu apkalpošanā un tieši Narvesen, bet domā, ka viņam ir tiesības spriest kuram ir un kuram nav tur jāstradā. mīļumiņ, tu neesi nekas īpašs cilvēks. ja tu jebkādu rupju atbildi vai kliegšanu uztvēr personīgi, aizej pie psihoterapeita. ņemt tādus sīkumus tuvu pie sirds ir kaitīgi tavai veselībai. pārdevējam var but sliksts garastāvoklis vairumu iemeslu dēļ, kas ar tevi nemaz nav saistiti. varbūt, viņai apnika, ka viņai katrs otrs saka, ka nevar viņu dzirdēt, piemēram. tu to pateici tikai vienu reizi, bet, ja pirms tam to teikuši viņai jau paris simts cilvēku, tas apniek un jebkuram nepietiktu pacietības katram pircējam vienu un to pašu atkartot 100 reizes. Varbūt pirms tevis uz viņu uzbļāva kāds cits pircējs stulbu iemēslu dēl un viņa bija jau nikna, kad tu atnāci.Tu neredzi un negribi redzēt situāciju no pārdevējas skatu punkta. Tev trūkst empātijas un tu visu, kas notiek apkārt uztvēr pārāk personīgi. Aizej pie psihoterapeita un atrisini šito, jo tava dzīve ir pārāk stresaina, kamēr tu tādus sīkumus uztvēr personīgi.