www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss, briesmīga klientu apkalpošana

Narvesen - Slikts serviss, briesmīga klientu apkalpošana

16.06. iegāju Narvesenā, lai iegādātos maizīti. Pārdevēja piedāvajā uzsildīt, tam arī piekritu. Pārdevēja par šo maizīti aizmirsa. Kad pēc 8 uzsildīšnas minūtēm viņa par to atcerējās, atļāvās man aizrādīt: “Ko tu stāvi un klusē?!” Kad es pateicu, ka tas ir viņas pienākums atcerēties par šo maizi, atkal pretī saņēmu :“Ak, dievs! Nu baigā traģēdija!”. Lieki piebilst, ka saņēmu pilnībā neēdamu karstamaizi, kuru nācās izmest ārā un nesaņēmu no pārdevējas piedāvājumu saņemt citu maizīti vietā. Laiks un nauda vējā, rīts sabojāts. Kā arī, ar šīs pārdevējas nelaipno attieksmi saskaros ne pirmo reizi, bet šis bija "kronis visam".

16.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 16.06.2022

Labdien!

Ļoti atvainojamies par radušos situāciju!

Vai varam lūgt precizēt, kuru tirdzniecības vietu apmeklējāt? Gaidīsim ziņu uz [email protected] vai šeit pat.

Z

Komentāri (1)

K Klēr 16.06.2022

Nu ja bija liela, vai vidēja cilvēku plūsma, varētu gadīties ka aizmirsa, nu nejau spieciāli kāds vienkārši tā pat bojātu maizīti. ( ja nebija viens bet vairāki darbinieki varējāt uzjautāt citam, ka jums maizīte ielikta sildīties lai apskatītos vai gatava)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes