Narvesen - Slikts serviss, briesmīga klientu apkalpošana
16.06. iegāju Narvesenā, lai iegādātos maizīti. Pārdevēja piedāvajā uzsildīt, tam arī piekritu. Pārdevēja par šo maizīti aizmirsa. Kad pēc 8 uzsildīšnas minūtēm viņa par to atcerējās, atļāvās man aizrādīt: “Ko tu stāvi un klusē?!” Kad es pateicu, ka tas ir viņas pienākums atcerēties par šo maizi, atkal pretī saņēmu :“Ak, dievs! Nu baigā traģēdija!”. Lieki piebilst, ka saņēmu pilnībā neēdamu karstamaizi, kuru nācās izmest ārā un nesaņēmu no pārdevējas piedāvājumu saņemt citu maizīti vietā. Laiks un nauda vējā, rīts sabojāts. Kā arī, ar šīs pārdevējas nelaipno attieksmi saskaros ne pirmo reizi, bet šis bija "kronis visam".
Labdien!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju!
Vai varam lūgt precizēt, kuru tirdzniecības vietu apmeklējāt? Gaidīsim ziņu uz [email protected] vai šeit pat.
Komentāri (1)
Nu ja bija liela, vai vidēja cilvēku plūsma, varētu gadīties ka aizmirsa, nu nejau spieciāli kāds vienkārši tā pat bojātu maizīti. ( ja nebija viens bet vairāki darbinieki varējāt uzjautāt citam, ka jums maizīte ielikta sildīties lai apskatītos vai gatava)