www.sudzibas.lv Narvesen Slikta, rupja apkalpošana

Narvesen - Slikta, rupja apkalpošana

Vakar biju iepirkties kioskā "Narvesen" pie Latvijas Okupācijas muzeja, strādāja pārdevēja Sabīne Jākabsone. Tik sliktu un rupju apkalpošanu pirmo reizi redzēju. Pati strādāju klientu apkalpošanas sfērā, protams, ne pārdevēja, un saprotu, ka dienas gaitā var arī kāds klients izsist no līdzsvara, bet tas neatļauj izturēties pret klientiem kā pret tukšu vietu un ļoti rupji atbildēt, kad pret pārdevēju izturas ar cieņu un ar smaidu sejā mēģini kontaktēties. Ļoti lielas necieņas izrādīšana no šīs "Dāmas" puses. Nevienam neieteiktu iepirkties tieši ŠAJĀ kioskā, protams, pati arī vairs neiešu.

E

Komentāri (3)

Vakar biju iepirkties kioskā "Narvesen" pie Latvijas Okupācijas muzeja, strādāja pārdevēja Sabīne Jākabsone. Tik sliktu un rupju klientu kā, Evelīna, pirmo reizi redzēju. Pats esmu problemātisks klients, protams, ne tik rupjš, un saprotu, ka dienas gaitā var arī kāds pārdevējs izsist no līdzsvara, bet tas neatļauj izturēties pret pārdevejiem, kā pret tukšu vietu un ļoti rupji atbildēt, kad pret klientu izturas ar cieņu un ar smaidu sejā mēģini kontaktēties. Ļoti lielas necieņas izrādīšana no šīs "Dāmas" puses. Nevienam neieteiktu iepirkties tieši ŠAJĀ kioskā, protams, pats arī vairs neiešu. Pārāk daudz traku klientu.

Oļegs Zatlers 15.07.2017

Narvesenam tādi klienti nav nepieciešami. Pēc salvetes Gerkenā.

alergologs 17.07.2017

Pārdevējs Jums nav draugs ar ko ucināties, pārdevējs, pie tam Narvesenā, ir vienkārši cilvēks, kas iekasē naudu par precēm.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes