Narvesen - Slīkt apkalpošanas
Работник Вашей фирмы очень сильно испортил настроение на весь день,это просто хамское отношение к людям которые приносят Вам деньги,а значит и зарплату.Теперь о хамском отношении,работник на конечной станции 25 и 9 троллейбусов что находиться в Ильгуциемсе в грубой форме высказывала своё недовольство когда её попрасили не болтать с мужчиной,а чуть быстрее обслужить покупателей так как через две минуты должен быть троллейбус,на что она заявила что это мы все хамы и если не нравится чтобы шли отсюда,данный момент произошёл 07/04 в 9.33 ,пожалуйста проведите беседу с этой "дамой" и объясните что клиент всегда прав,это девиз сферы обслуживания!
Komentāri (6)
Žēl pārdevēja, kam bija jāsaskarās ar jūsu aprobežotību, iemācieties plānot savu laiku, lai laicīgi iegādātos biļetes, kas tās par muļķībām, ka klientam vienmēr taisnība? Neviens normāls uzņēmums nestrādā pēc šāda principa, diemžēl arī paši uzņēmumi ir vainīgi pie tā ka samaitājuši patērētāju kultūru, šeit vērojams šādu darbību ''auglis''
Klientam nekad, atkārtoju, NEKAD nav taisnība. Kas to Jums ir iestāstījis? Taisnība ir pārdevējam, jo Jūs ejiet pie viņa iepirkties, ne viņš pie Jums. Un pārdevējs var noteikt savus noteikumus. Ja nepatīk, tad tinies pie cita pārdevēja. Sūdzās tā kā tāds apbižots bērns.
"клиент всегда прав" - devīze, kuru izdomājuši, lai neizglītotākajiem, neaudzinātākajiem un nekaunīgākajiem patērētājiem celtu pašapziņu. Un šādi patērētāji to visbiežāk arī izmanto, jo ar to vienu smadzeņu rievu viņi pat neapjēdz, ka līdz klienta līmenim viņiem ir tikpat tālu kā līdz mēnesim.
Tā ka, ja dzirdat frāzi "klientam vienmēr taisnība", tad ziniet, ka jums ir darīšana ar pilnīgu deģenerātu, jeb negodprātīga mārketinga pārstāvi.
Īstenība, Klientam IR vienmēr taisnība, bet tas attiecas uz cilvēkiem, kas kaut ko sajēdz no tā, par ko viņi sūdzās. Ja man slikti uzliks jumtu mājai, man būs taisnība, ja es viņiem prasīšu pārklāt to no jauna.
Bet ja nolidos garām tornado, un meistars pateiks, ka diemžēl, jumts nevar fiziski izturēt tāda vēja ātrumu, man taisnības nebūs.
Bieži vien klienti ir tādi, kā otrajā gadījumā.
Diemžēl kamēr būs tāda uzņēmuma kultūra kā Narvesen ,Cirkle k un Drogas kuri savus darbiniekus nevērtē un uztraucas tikai par katru centa pisēju ar 1Braucienu vai lēto kremu pa 0.89Eur tikmēr arī klienti uzskatīs ka klients ir karalis. Tāpēc ka klientu atbalsta centri (infolinija) atvainosies par savu darbinieku nodarījumiem, un ja kāds par kaut ko atvainojas ,tātad klientu rievā iespiežas tas , ka viņam ir taisnība.
Un protams lieki pieminēt, ka blakus pieturā ir biļešu automāts kur var nopirkt biļeti, ja jau tik ļoti patīk katru dienu pirkt pa 1 biļetei 3 minūtes pirms trolejbusa!