Narvesen - Melošana
Es nezinu ka citur ir bet šitajā Narvesenā ir tā... Gribēju nopirkt top maizi ar škiņki un uzpildīt, bet es neņemu viņu no ledusskapja, es steidzos un aizmirsu par to. Pārdevējā izvilka no kurienes top maizi un uzsildīja . Es paprasīju dod man paskatīties etiķeti uz ko man atbildēja dēļ kam un ja es gribu loznaties pa miskasti tad uz priekšu. Es teicu ka nepirktu top maizi kamēr neredzēšu derīguma terminu. Pārdevējā pateica lai es ietu prom ar saviem "zajobiem" viss viņiem ir kārtīgi.
Beidzot saprotu ka laba servisa vairs nav un droši vien man mēģināja iesmeret top maizi ar beigtu derīguma terminu. Man neliekas ka pāradīt to plevi ir tik grūti
Komentāri (6)
Narvesen??? Tur ir neadekvatas augstas cenas...... Par ko parmaksat??? Manuprat, tur tikai (beep) kaukt ko pirk
Labdien!
Ar tādiem gadījumiem Jums ir vērts sazināties tieši ar Narvesen [slēpt]@narvesen.lv). Uzrakstiet viņiem epastu ar situācijas aprakstu, Narvesen atrašanas vietu un laiku, kad Jūs veicat pirkumu. Manuprāt šī nav situācija ar kuru Jums ir jāsamierinās.
Piekrītu, nav ok atsāt šo tikai sudzibas.lv līmenī.
Visām sūdzībām ar zilu atzīmi, ir pievienots uzņēmums, kura saņem e - mailu kopā ar jūsu sūdzību.
Pats sūdzības sākums jau liecina par autori pašu, nemaz pat nerunājot par Narvessena pārdevēju: "Gribēju nopirkt top maizi ar škiņki un uzpildīt, bet es neņemu viņu no ledusskapja, es steidzos un aizmirsu par to.".
Steidzās viņa! Smērē maizes pati pie sevis mājās!
Kopumā esiet uzmanīgi ar Narvesenu, jo ļoti daudzos ir šāda situācija.(zinu pēc savas pieredzes) Tāpēc es vienmēr prasu uzrādīt derīguma termiņu.