Narvesen - Krāpšana, slikts serviss
Iepērkoties Narvesen Jelgavā pie Neste (Loka maģistrāle 2A), sekojiet uzmanīgi, ko pērkat, cik jāmaksā utt. Izskatās, ka darbinieki ir instruēti, kā pēc iespējas apkrāpt pircējus. Kad palūdzu izsist pareizu cenu, man tika atbildēts, ka neko nevar izdarīt, un atgriezt preci var tikai veikala vadītājs, kas protams, nav uz vietas. Būtu arī forši, ja darbā tiktu pieņemti cilvēki, kuriem ir kaut nedaudz vēlme strādāt apkalpošanas sfērā, konkrēti tā brīža pārdevējai riebjas gan viņas darbs, gan darba vieta.
Policijā iesniegums ir uzrakstīts.
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju – tā tam nekādā gadījumā nevajadzētu būt.
Novērtēsim, ja atrakstīsiet detalizētāku informāciju (pirkuma diena, laiks un citi apstākļi) mums uz [email protected]
Komentāri (7)
Parādi ma kādi pārdevēju, kurai tā ir sapņu profesija. Daudzi ur spiesti strādāt tādā kā sūda narvesen, mo variantu nav. Un skaidri un gaiši pateica, ka vwr atgriezt naudu vadītāja, pārdevēja nav vainīga, ka vadītāja basto darbu. 😅
man ļoti patika strādāt narvesenā, protams ne tieši šinī veikalā, bet citā.
Iesniegums policijā par ko?
par to kad darbinieki nevar izmainīt sistēmu laikam
Sistēmu narvesen maina ofiss,darbinieks neko izdarīt nevar,tāpat arī atgriezt preci pats nedrīkst un par tām cenām bieži vien ir bijis ka ofiss ko samaina un ja tajā dienā veikala vadītājs nav darbā,darbinieks nemaz nezina,jo pats netiek bose sistēmā,lai paskatītos vai jaunas cenas nevajg izlikt.
narvesen darbinieki pelna sākot no 2,30 stundā pirms nodokļiem un tas minimālais. esmu pat dziedējusi kad Origo narvesen ir 3eiro stundā. Man arī nepatiktu ja man brauc virsū par to ko nevaru izmainīt par tādu mazu samaksu.
Noskenējot preci kuru pircējs vēlas, uzreiz ir summa kasē, kura ir uzstādīta jau sistēmā, no augšas, kasieris tur neko nevar labot un mainīt. 🙌 Un diemžēl narvesenā tā ir, preci atgriezt var tikai veikala vadītājs, pie tā arī kasieris nav vainīgs, šinī gadījumā izskatās, ka Jūs vienkārši no sevis esat sadomājusies.😁😁