Narvesen - Krāpšana, neizsniedzot iegādāto pakalpojumu!
2019. Gada 27. Decembrī ap plkst.13-13.20 Narvesen Kioskā Valmierā, stacijas ielā 1 iegādājos vairākus pirkumus, tai skaitā lmt kartes papildināšanu par 3.50 eiro. Pārdevēja bija kundze gados ar gaišiem matiem. Paņēmu pirkumus, naudas atlikumu, bet tikai pašā vakarā sapratu, ka viņa man čeku un lmt papildināšanas kodu neiedeva. Tā laikam tāda prakse - speciāli vilcināties, čeku uzreiz nedot, cerībā, ka cilvēki aizmirsīs... Man jau ir bijis iepriekš, ka speciāli jāprasa, lai iedod čeku (un arī lmt priekšapmaksas kodu) , bet šoreiz pārdevēja vienkārši novērsa uzmanību ar savu pļāpāšanu... Dusmas! Kurš atgriezīs zaudējumus?
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Lūdzam atrakstīt info@narvesen.lv sīkāku informāciju – kādas preces tika pirktas un par kādu kopējo summu, lai varam pārbaudīt situāciju.
Komentāri (4)
Vēl viena blondīne, kas vaino visu pasauli, bet savu stulbumu atzīt negrib!
Vai tad darbinieks vainīgs, ja Jūs nepārbaudiet ko jums iedeva, ko nē! Otrā pusē letei arī stāv tikai cilvēks un pilnīgi iespējams, ka kļūdījās, lai gan man šķiet, ka Jūs pati skrienot un steidzoties atstājāt čeku ar visu kodu!
Varbūt jāsāk attītsīt spēja nepeldēt kosmosā un atrasties realitātē vai iespējams kādu vielu iedarbībā, jo tas, pēc tevis teiktā, mēdz atkārtoties.
Nu, tā pārdevēja ir ūnikums. Izskatās, ka ļoti aktīvi piekopj taktiku neizsniegt čekus, pie tam īpaši, ja ar to kopā ir priekšapmaksas karšu papildināšanas kods. Man bija tieši tāpat, bet, par laimi, neko citu nepirku, tāpēc ne novērsa nekas uzmanību. Kad nesagaidīju čeku ar kodu, prasīju pārdevējai, vai neko nav aizmirsuši... Viņa sāka nervozi smieties un taisnoties, bet tas bija riebīgi... Čeks(vēl jo vairāk kopā ar priekšapmaksas kodu) ir jāizsniedz kopā ar naudas atlikumu, nevis tikai tad, kad pircējs uz to uzstāj. Kāpēc man būtu jālūdzas, lai izsniedz man nopirkto preci?
Tas nav pakalpojums, tā ir prece. Sēdi, māci ekonomiku.