www.sudzibas.lv Narvesen Kas notiek ar NARVESEN?

Narvesen - Kas notiek ar NARVESEN?

Kas notiek ar to Narvesen, kāēc katru reizi, kad eju pēc savas iemīļotās kafijas vai kabatlakatiņiem, man jaklausās pārdevējā, ''varbūt vēlko?''Kad pasaku stingru NĒ! tad viņa vēlreiz prasa: "vārbūt kādu suliņu?'' Tas tā var izbesīt, vai tad tiešām cilvēkam nepielec, ja negrib tad negrib

S

Komentāri (55)

L Liga 23.01.2010

pilnībā piekrītu, tas pats arī Jelgavas narvesenos darās! Nu jau esmu sevi pieķērusi pie tā, ka cenšos izvairīties no narvesenu apmeklēšanas... labāk vajadzīgo lietu nopērku citur!

R raimonds 23.01.2010

man arii tas riebjas.
un taa pat nav taada laipna paprasiishaana, bet brutaala uzbaazhanaas. un ja neko vairaak nepeerk tad dusmiigi skataas!!

D D 23.01.2010

arī esmu pamanījusi, laikam grib, lai cilvēks uzreiz to bodi tukšu izpērk. tāds vadības uzdevums droši vien, apgrozījums krītas, kaut kas jādara- jābāžas virsū. Nepatīkami.

V Vaira 23.01.2010

Juus cilveeki esat pastulbi.Tad kad juus veikalos neapkalpo chiikstat, bet kad cilveeki censchas dariit labi savu darbu juus atkal esat neapmierinaati.Kam gan citam paardeveejs ir domaats ja ne savas preces piedaavaaschanai:)Un, ja kaadam ir slikts garastaavoklis un sadziives probleemas tad luudzu necuukojiet vienu labu uznjeemumu internetaa.Laikam labaak buutu, ja nebuutu taada Narvesena???????Paluugschu padomaat naakoschreiz pirms raxtat:):):):):):):))

I izabelll 24.01.2010

Ja neūtu Narvesana Vaira, tad mēs nepirktu preci ar divreiz lielāku uzcenojumu :-)

M MOCHA 24.01.2010

tas pats notiek arii STATOIL AA

V Vairai 24.01.2010

Ja tu tur pati neesi bijusi tad neraksti te savas subjektīvās domas.
Man patīk, ja pārdevējs ir laipns, bet šajā gadījumā tā pat nav laipnība, bet vienkārši nelapina uzbāšanās un atteikuma gadījumā nikns acu skatiens.
Es taču labāk zinu, ko es vēlos un man riebjas, ka cilvēks no malas liek man pirkt viņu preci, lai tikai iekasētu sev naudu...un nepatīk tas atklāti brutālais veids kā tas tiek darīts.
Aizej un sapratīsi!!
Jā-statoilā tas pats ir. Un tā ir daudzās vietās Latvijā!!

D dinda 24.01.2010

Tas nav atkarīgs no pārdevēja, pašlaik ik viena firma vēlas nopelnīt, līdz ar to ik viens darba devējs, uzskatot, ka nopelnīs vairāk, pieprasa no pārdevēja pārspīlētu pieklājību.

H haahh 24.01.2010

Un arii aarzemees taa meedz buut, taa nav tikai Latvijas probleema! Vienkaarshi tracina tas! Taadiem veikaliem censhos iet ar lielu liikumu!

S SSS 24.01.2010

Kāpēc jūs tā uzbrukat Narvesen un Statoil veikaliem??? tas tagad notiek visur, pat bankās!!! šobrīd iebkurš mēģina izdzīvot, 'piedāvājot papildus pakalpojumus un tas ir tikai normāli!!! neviens jums nespiež nopirkt papildus preci! es pati patstāvīgi iepērkos Statoil vai Narvesen veikalos un neesmu vēl pamanījusi niknu skatienu no pārdevēja puses ja nevēlos neko papildus nopirkt! varbūt problēma ir jums pašiem un ja paši jūtaties negatīvi noskaņoti, tad labāk neeiet uz veikaliem un nevainojiet citus!!!

T t 24.01.2010

Man arī liekas, ka mēģina noturēties virs ūdens. Mūsu piemājas Narvesenu tikko aizklapēja ciet.

M meistars 25.01.2010

jā, ne pārāk patīk šī te lieta kad cenšās tev iebarot vēl kko bez tava pirkuma, bet parasti viņiem pietiek ar nē man neko vairāk nevajag paldies ;)

T to sss 25.01.2010

nu bļāviens..tev nedalec ka taa nav-ja tev tā nav gadījies tad nevienam cilvēkam uz pasaules tā nebūs..man besī tādi.
ES esmu sanjeemusi negariivu acu skatienu, ja tu neesi tad ok... bet taa nav visiem!!!
P.S. arzemes tas r lapnibas nevis uzbashanas pec

Z zigimunda 25.01.2010

nu vispaar tas jau ir vinju darbs un kkaaa tak vajag to preci paardot, taapeec iesaku vai nu neiet uz shiem veikaliem vai buut nedaudz saprotoshaakiem

M Mirdza 25.01.2010

Zigimunda-AIZVER MUTI

Z zigimunda 25.01.2010

kaadam te veel jaamaacaas pieklaajiiba, kundziit

A Anna 25.01.2010

Tu mazgadīgais ķēms, nepalaid muti

R rojs2 25.01.2010

fui, tā skaidrīte gan prasta...nu kā jau tirgussieva...

MacBeton 26.01.2010

THIS IS LATVIA! AIZVER MUTI! :)

E Eseseseseseses 26.01.2010

kaarteejie lv noliceeji. kaa jau kaads ieprieks mineeja, sii uzbaaziigaa preces piedaavaasana nav paardeveeju iniciatiiva, bet gan firmas politika. drosi vien vinjaam gribas jautaat tik pat loti kaa pirceejiem gribas dzirdeet sos jautaajumus, bet, ja vinjas to nedariis un vadibas iesuutiitie kontrolpirceeji to fiksees, tad taas paardeveejas var arii zaudeet darbu.
taapat nav taisniiba, ka saada prakse tiek pielietota tikai lv. 'starbucks' kafijotavaas dazaadaas valstiis un liidziigaas kjeedes tipa iestaadees man vienmeer paprasa vai pie kafijas nemsu arii bulcinju. pat 'rimi' tipa supermaaketaa, ja, piemeeram, precei ir akcija (piemeram, viina pudele, kura maksaa 5.99, bet, ja nem 2, taas var nopirkt par 10.00), tas arii vienmeer tiek piedaavaats. man pateikt 'paldies, nee' neliekas ne guuti, ne kaitinosi. kaut gan, ja sadzirdot pirceeja 'nee' paardeveeja paliek dusmiiga un skjoba seju, piekritu, tas vareetu buut nepatikami. bet taa jau ir paardeveejas neprofesionalitaate..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes