Narvesen - Iemāciet savus darbiniekus
Šī gada 8. Martā aizgāju uz Narvesen (pie a tuneļa) pēc hotdoga ar vīnes desu. Samaksāju ar karti, čeks netika izsniegts. Pagatavošanas procesā ieraudzīju, ka darbiniece liek krietni tumšāku desu, nekā pārējās. Norādīju uz šo faktu un desu man samainīja. Tanī pašā laikā, cits pārdevējs uz manis teikto reaģēja šādi: "ko pavārs esi? Labāk zini kā Vīnes desai jāizskatās? " es biju šokēts, ka uz pieklājīgo norādījumu tika saņemta šāda atbilde. Iemāciet savus darbiniekus adekvātai attieksmei pret klientu!
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju – pārrunāsim ar kolēģiem!
Komentāri (5)
Pircējam ir tiesības pajautāt lai ne iesmērē vecu desu, ja pircējs uzskata ka kaut kas mav kārtībā. Beidziet dzīvot padomijā, jūsu dēļ arī neviens mūs austrumu bloku neieredz citur Eiropā
Daudzi nemaz nezin tavā eiropā kur tāda Blatvija(Latvija) atrodas kartē...Tad kā viņi var zināt par tavu padomju savienību Blatvijā...
Nekas. Mūsdienās suga, kas sevi sauc par "klientu" ir tā augstākā barības ķēdē. Lai Darvins guļ mierīgu sirdi...
Pārdevēja vietā vnk vajadzēja atdot naudu un lai lasās kur grib! Visi šitie pamācītāji, kā izdot, kāda nominālā dot vai ņemt naudu, kur likt preci utt. Ja tev kautkas nepatīk tad nepērc neko tajā vietā kur tev nepatīk, tici man šāda tipa iestādes nabagākas nepaliks, ja tevi personīgi aiz rokas tur iekšā nevilka, tad sanāk ka pats vari arī aiziet un ēst savu hotdogu tur kur tas maksā 4eur un un kur dancos pēc tavas stabules!
Es tev neticu, 50% noteikti,par it kā "pavāru tēmu". Vari mani ienīst, bet esmu tikai vidējaia šīs s