www.sudzibas.lv Narvesen etalonu papldināšana rīdzinieka kartē

Narvesen - etalonu papldināšana rīdzinieka kartē

Svētdien 07.11.2020 plkst. 15: 15, 13. Janvāra ielā, veikalā nr.10 centos iegādāties vienu brīvdienu braucienu. Jaunais puisis, kas apkalpoja mani izturējās ciniski un apkalpoja mani rokās turot telefonu. Devu 2 eiro skaidrā naudā, no kā viņš man izdeva 0,85 centus. Teicu, ka prasīju brīvdiena braucienu nevis parasto, puisis sāka teikt, ka nevar neko izdarīt un, lai braucu ar to pašu braucienu, kas ir (ar smīnu sejā) ... Tad vel pieminot, ka jārunā skaidri, lai gan liekot man ētalonu pats runāja telefonā... Takā narvesenā pati esmu nostrādājusi 13 gadus un ļoti labi zinu, kas tadā situācijā ir jādara, centos viņam ieskaidrot, ka man braucienu neņems un, ka viņam jāatgriež man nauda. Puisis palika pie sava un teica, ej brauc ar to etalonu'' es aizgāju uz otru narvesenu, kur meitene man pārdeva pareizo braucienu. Atļaušos piemīnēt, ka puisis līda man sejā un bija bez aizsargmaskas, rupji izteicās un nevelējās risināt problēmu. Kā šādi jaunie tiek pieņemti darbā netiekot apmācīti. Lūdzu jums man sniegt atbildi un risināt šo, jo tāds personāls strādāt nedrīkst. Gaidīšu ziņu uz savu epastu [slēpt]@inbox.lv
jauku dienu

09.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 09.11.2020

Labdien!

Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Sazināsimies ar konkrētās tirdzniecības vietas kolēģiem.

Komentāri (1)

H Helsu 09.11.2020

Jebkuru pedejo ieladeto e talonu var atcelt.
Bet apgalvojums, ka 1,15 brauciens nestradas brivdienas, gan ir aplams.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes