Narvesen - Drausmīgs serviss
Ļoti nepatīkams gadījums. Esam bijuši patstāvīgi narvesen kafijas piekritēji un devāmies pārsaluši nobaudīt kafiju, kā parasti, veikalā neviena nav, tikai pārdevējs mūs vēro. Izvēlējāmies šoreiz xl krūzītes un ielējam l kafijas, lai neaplietos, ārā ir putenis un ļoti slidens:) , (runājam ar vīru angļu valodā, jo viņš ir ārzemnieks) nonākot pie kases, informējam, ka esam paņēmuši Melnās kafijas, tiek apmaksāts pirkums. Apskatot čeku, saprotu, ka mēs esam samaksājuši par xl kafijām, par to informēju kasieri. Reakcija mani samūlsina - tiek pateikts, ka tā ir mūsu problēma, jo ir xl krūzītes. Mēģinu ieminēties, ka šis krūzītes ir pustukšas un tomēr, tie ir l dzērieni, par kuriem man nevajadzētu pārmaksāt. Jautāju vai ir iespējams atrisināt šo situāciju. Uz, ko sekoja atbilde, tā ir mana kļūdā. Dārgais narvesen man ļoti žēl, bet kafiju mēs baudījām pēdējo reizi. Ļoti daudzi var minēt, ka tā ir mūsu kļūda, bet es jutos drausmīgi šajā situācijā. Ceru, ka jūs uzlabosiet klientu servisu, lai nerastos tādas situācijas.
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzam precizēt vēstulē šeit vai [email protected] pirkuma vietu un laiku, lai mēs varētu pārbaudīt situāciju.
Komentāri (10)
Tā nav pārdevēja vaina, lol.
Apsmieties var no tādas sūdzības.
ko tās šokolādes stāv tur priekšā, kad nav kur somu nolikt, izņemt naudu? Tizli izdomāts.
2O centu delj netaisisim traci ludzu
Cilvēkiem nav ko darīt. Labāk būtu sudzības vieta izskrējuši krosiņu un nervus nomierinājuši. Bezdarbība dara savu.
Vajadzēja taisīt L krūzīte, ja taisat XL, tad vajag piemaksāt par krūzīti un painformēt pārdevēju. Labāk būtu sūdzības vieta izskrējuši krosiņu, jo neviens normāls cilvēks par tādam lietam neraksta sudzības. Losīšu laikmeta dzīvojam, labāk nākošreiz uztaisiet kafiju mājas un nebūs nervi jāboja Narvesenos. :))
Tur nav garšīga kafija
Nu ja tik biezhi ieperkat to kafiju,tad jau vajadzeja zinat cik vina maksa!Bet ja maksajat neskatoties cik,tad kur problema.Nav ko pec tam cekus petit,bet pieverst uzmanibu cik no maka naudu dodat.
Man atkal slikta pieredze Narvesen Dzirnavu ielā- tur maza auguma apaļīga pārdevēja - nu ļoooti nejauka. Pirms manis vīrietis iepirkās un pārdevēja bija ļooti nelaipna, neapierināta. Domāju, iespējams ka pats kungs nokaitinājis vai tml.
Bet kad es iepirkos un jautāju vai nav mazās rokas pulksteņu baterijas- tabletes. Jautāja kāds kods? Saku, ka nezinu, bet tās ir pašas mazākās kādas ir. Jautāju lai parāda kādas viņiem ir pašas mazākas, jo tad zināšu der vai nē. Bet pārdevēja asa atbild ka vajag to kodu- nav koda - nav bateriju.
Tāda attieksme .. es tajā Narvesen vairs neeju.
"Reakcija mani samūlsina" Cmon 100% jūs jautājāt vai nevar atgriezt naudu vai pieliet klāt vai vēl sazin ko kas ir pilnīgs absurds, jo atrisināt to savādāk nevarētu , pirms raksta sūdzību jāpadomā vai tiešām ir par ko sūdzēties un kā to varēja atrisināt.