Narvesen - Drausmīgs apkalpošanas serviss
Šis ir viens no tiem narvesen veikaliem, kur nav velmes atgriezties - pārdevēju apkalpošanas servisa dēļ. Šeit konkrēti ies runa par pārdevēju gundega, sieviete ar gaišiem matiem un apaļīgu ķermeņa figūru. Viņas apkalpošanas līmenis pat tuvu nestāv ''kvalitatīvam'', ar pircēju nav jāsveicinās, ar pircēju nav jāatvadās, vai japateicās, to visu dara klients preti saņemot tikai klusēšanu (ignorēšanu) . To pat par cilvēcisku attieksmi nevar nosaukt, kur nu vel runāt par apkalpošanas servisu... Lūdzu iemācat šai sievietei vismazs sasveicināties, kautvai pretī, kad to dara klients...
Pretī vēlos izteikt pateicību otrai meitenei, kura noteikti Pilda savus pienākumus daudz kvalitatīvāk, vārdu nepiefiksēju, bet arī gaiši mati, īsa un tieva ar diezgan jauku smaidu meitene.
Labdien!
Atvainojamies, ja pieredze Narvesen tirdzniecības vietā nav atbildusi gaidītajam!
Lūdzam precizēt tirdzniecības vietu, kuru apmeklējāt, rakstot uz [email protected]
Paldies!
Komentāri (4)
Sniegpārsliņu nepasveicināja. Pasaules gals.
Jaunais cilvēk, skatos jūsu vecāki arī “pacentās” audzinot jūs. Ja jau jums šķiet ka sveicinoties ar vienu, pretī izrādot vienaldzību ir pieklajības norma. Tad izsaku līdzjūtību jums apkartējiem.
'apkalpošanas serviss' trīsreiz... viss skaidrs. Paldies par saziņas komunikāciju. Visu labu!
Par ko pateikties ? Atnākt uz veikalu nav nekāds varoņdarbs 😒