www.sudzibas.lv Narvesen Apkalpošana nelaipna

Narvesen - Apkalpošana nelaipna

Labdien!

Vēlos izteikt savu neapmierinātību ar Narvesen Baltija veikaliņu kurš atrodas uz Brīvības ielas blakus VEF pieturai. Tātad 1kārt veikals strādā kad grib, nav noteikta darba laika, vienu dienu atveras 9 aizveras 17, citu dienu neatveras vispār. Man ir jāpārplāno visi savi paradumi, jo agrāk šis bija superīgs Narvīts, kurš bija atvērts gan no rīta gan vakarā un kur bija vnm viss pieejams.Apkalpošana nelaipna, pārdevējs nejauks!

Diemžēl jau 4x ir nācies braukt uz vienu vai otru pusi pa zaķi , lai tuvākajā kioskā nopirktu E-talonu un pārējo nepieciešamo.

Labāk, tad slēdziet šo Narvesenu vispār, jo konkurenti jau ir saaktivizējušies un Cirkle K kurš ir blakus un Balzāms jau arī tirgo E-talonus un kafiju!

Zinu, ka gan es gan LIELA daļa no maniem kolēģiem(LMT ēka blakus) ejam uz "Cirkuli" , jo zīlēt biezumos vai Narvesn strādā vai nē negribam, vai arī iztērēt pusi no pārtraukuma lai aizietu un ieraudzītu slēgtus slēģus!

Komentāri (2)

"agrāk šis bija superīgs Narvīts" - un tagad tas ir nesuperīgs Narvelis.
"Man ir jāpārplāno visi savi paradumi" - cik trula dzīve, ja VISI paradumi pakārtoti Narvesenam.
"Apkalpošana nelaipna, pārdevējs nejauks!" - par to nevar būt nekādu šaubu! Vēl tikai kārtības labad vajadzēja piemetināt, ka pati strādā apkalpojošā sfērā un zin kā jāapkalpo klienti.
"Diemžēl jau 4x ir nācies braukt uz vienu vai otru pusi pa zaķi" - Aūūūū, Rīgas Satiksmes kontrolieri, mostieties!
"lai tuvākajā kioskā nopirktu E-talonu un pārējo nepieciešamo." - kontrolieri šādus stāstus dzird regulāri "..braucu pēc e-talona...". Interesanti, kas vēl ir tas "pārējais nepieciešamais"?
"arī tirgo E-talonus un kafiju" - skaidrs. "Pārējais nepieciešamais" ir kafija.
"ejam uz "Cirkuli"" - jā, paradums mainīt zīmolu nosaukumus ir nedaudz mulsinošs... "Narvītis", "Cirkulis"...Jāpamēģina kādreiz, sar-melīt,8819!

Es domāju ka tavs komentārs ir nevietā. Principiāli varu atbildēt uz tavu komentāru.

"agrāk šis bija superīgs Narvīts" - un tagad tas ir nesuperīgs Narvelis. (Ja nebija, ko teikt, nesaki neko :) )
"Man ir jāpārplāno visi savi paradumi" - cik trula dzīve, ja VISI paradumi pakārtoti Narvesenam. (Diemžēl, mūsdienās, kad vienīgais transports ir iespējams tikai tramvajs vai busiņš, kam ir nepieciešams e-talons, bieži vien pieradumā visiem ir Nervasen, un te ar sūzības autori strīdēties nav jēgas.)
"Apkalpošana nelaipna, pārdevējs nejauks!" - par to nevar būt nekādu šaubu! Vēl tikai kārtības labad vajadzēja piemetināt, ka pati strādā apkalpojošā sfērā un zin kā jāapkalpo klienti. - (Šeit arī komentārs ir nevajadzīgs, nezinu priekškam tu to ierakstīju :) )
"Diemžēl jau 4x ir nācies braukt uz vienu vai otru pusi pa zaķi" - Aūūūū, Rīgas Satiksmes kontrolieri, mostieties! (Komentārs nevajadzīgs, bet praktisks. Atsauce kontrolieriem.)
"lai tuvākajā kioskā nopirktu E-talonu un pārējo nepieciešamo." - kontrolieri šādus stāstus dzird regulāri "..braucu pēc e-talona...". Interesanti, kas vēl ir tas "pārējais nepieciešamais"? (Nu gan jau kaut kas, ar ko parasti autors uzsāk dienu)
"arī tirgo E-talonus un kafiju" - skaidrs. "Pārējais nepieciešamais" ir kafija. (Nu ja...)
"ejam uz "Cirkuli"" - jā, paradums mainīt zīmolu nosaukumus ir nedaudz mulsinošs... "Narvītis", (Tā jau ir pierasta lieta latvijā, tas pats kas saīsināt veikala nosaukumu uz "Piena veikals" vai "Pienītis") "Cirkulis"...Jāpamēģina kādreiz, sar-melīt,8819! (?)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes