Narvesen - Aizvainojoša attieksme pret pircēju.
Vakar, 2018. G. 1. Novembrī Lāčplēša dienas svētku rītā iegriezos Narvesen kioskā, kas atrodas Rīgas dz. Stacijas ēkā. Vēlējos nopirkt metāla nozīmīti lv karoga svētku formā. Sākām runāt ar jauku pārdevēju - mācekli. Jautāju, kā šo nozīmīti piestiprināt, jo tā bija iepakota, un īsti nesapratu - baidījos, vai tas neatstās caurumu apģērbā. Nez no kurienes burtiski "izlidoja " jauneklis ar papīra kafijas tasi rokās (arī pārdevējs) un ironiski uzbrēca: " varbūt jūs gribēsiet, lai mēs vēl arī piestiprinām to pie jūsu apģērba? " jutos izbrīnīta un nepatīkami pārsteigta, jo meitene, kura stāvēja aiz letes tikko kā sāka skaidrot, kā šo karodziņu jāpiestiprina. Skumji, kad saskaries ar tādiem darbiniekiem, kuri, tā vietā lai būtu laipni un pretimnākoši pildot savus darba pienākumus, nespēj apslāpēt savas negatīvās emocijas un tās izlādē uz pircējiem.
Komentāri (1)
Jūs ar savu nezināšanu, ko un kā piespraust nozīmīti bremzējat apkalpot citus pircējus, jo Narvesen franšīzniekiem galvenais ir vairāk pārdot nevis kavēt laiku ar tukšu runāšanu. Koroče iepirkies un lasies malā. Zinu, ko saku, jo tur galvenais neuzrauties uz kontrolpircēju. Pircējs, vienmēr kliedza mana darba devēja, ātri iepirkies malā, nākošais, man pofig, kāds laiks ārā, vai kādu tur žurnālu tu meklē.
Man ar klientiem problēmas nebija,patīk darbs ar cilvēkiem. Problēmas ir ar darba samaksu, darbdienu ilgumu un kadru trūkumu. Kad franšīznieki sapratīs, ka arī pārdevējs ir cilvēks un organizēs darbus savos veikalos bez esošo darbinieku pārslodzes, tad arī pārdevējs pasmaidīs pie letes. Tagad, pārdevējs mazgā grīdas, krāmē plauktus, apkalpo pircējus un vel virkne darbu un tā skraida 12-14 stundas dienā. Bet, katrs jau pats zina kā labāk ietaupīt budzeta deficītu, tad arī sañemam īgnus, slimus, neapmierinātus pārdevējus un vienīga izeja ir pirkt biłeti vienā virzienā.