AtrisinātaMy fitness - Mēģina izspiest naudu,par pakalpojuma neizmantošanu ,pēc pandēmijas
Diemžēlir radusies nepatīkama situācija jau kuro reiz ar jūsu klubu, jo mani nesadzird jūsu darbiniece-Angelina Smirnova vadītāja galerija Rīga klubam, kura pagajušo gadu jau vairākas reizes lika man personīgi braukt rakstīt vairākus iesniegumsu, par meitu annu basjuku, kur iepriekšējais pirms viņas vadītājs manai meitai nebija visu korekti nokārtojis un tagad to pašu izdara angelina s.
Esmu tik ļoti vīlusies jūsu kluba attieksmē pret klientiem, kas vēl nav pilngadīgi, jums ir norādīti kontakti klienta un epastos neesam neko saņemūsi informatīvu, ka ir notikušas izmaiņas, tikai šodien man atnāca epasts par reķina apmaksu, kas ir šoks man, jo meita nav vakcinēta un klubu apmeklēt nevar, bet jūsu klubs vēlas 44.23 euro lai mēs samaksājam, par to, ka nepameklējam klubu, pirmām kārtām nevaram un vairs nevēlamies
personīgi šodien biju pie angelinas un gribēju ar šodienu. Lai viņa slēdz visas formalitātes ar klubu, bet arī tas nav iespējams, jo ar visu to, ka meita nevar apmeklēt klubu, mums ir jāmaksā par tukšu neapmeklētu mēnesi, noprotu, lai segtu jūsu izdevumus, jo neredzu par ko maksājam mēs, ja neejam uz klubu? ! 25.11.2020 kad noslēdzām līguma apstādināšanu līdz gada beigām, neviens nezināja, ka pandēmija būs līdz jūnijam, neesmu saņemusi nevienu epastu par to, ka atsākat darbību un līguma, par pandēmiju jūms nekas nav minēts. Tadat faktors ir tāds, ka daudzi cilvēki ir mainījuši dzīvi un ienākumus, lai tagad uz to pelnītu ar rēķina apmaksu, par neesošu cilveku, kas neapmeklē klubu!
Vēlreiz un pēdējo reizi lūdzu no jūs puses šo situācija atrisināt pēc iespējas ātrāk, jo rēķinu netaisos apmaksāt, kas ir nepareizi noformulēts no kluba puses, maksā par paklapojumu, kuru izmanto, neviss neizmanto!
Vēlos personīgi, lai kāds cits no jūsu personalā sazinās, jo vadītāja angelina nav korekta: (
Labdien,lugums manu sudzibu izdzest no jusu portala,jo viss ir atrisinats un nevelos lai pievienota informacija ir pieejama publiski!
Komentāri (3)
Ar myfistnessu vispār nav ko sieties, alejas filiālē vadītājs serjoga ir no tās pašas ķites kas te. Citur nav šāds marazms.
Varbūt vajag izlasīt līgumu pirms parakstīšanas? Tur skaidri teikts, ka katru mēnesi tev jāmaksā, neatkarīgi, vai sportot ej vai neej. Un epasts par darbības atsākšanu bija. Kā klubs var zināt, ka "meita nav vakcinēta un klubu apmeklēt nevar"? Tā nav viņu problēma. Un varbūt vajag oficiālām lietām izmantot normālu epastu, nevis kaut kādu skolas laikos veidotu inbox, kas beidzas ar 69 vai 420 un kur viss iet uz spamu.
Teikšu tā, viss ir kluba attieksmē, tas pats Lemon gym, tur visi līgumi ir iesaldēti kamēr klients pats nepiesakās, uzrāda attiecīgo doķi, pareiza sistēma!, pareiza attieksme! Myfitness :) paši redzat.
Klients var uzrādīt kaut [slēpt]@ vai [slēpt]@, tas nemaina faktu ka spamu, tā formātu, veido tieši sūtītājs un saņēmējserveris tulko to uz spamu, iesaku iepazīties ar epastu darbības principiem.
Daudzi nesaņēma epastus, tajā skaitā arī es. Dažiem lietotājiem vispār spamu mapes tiek automatizētas uz miskastes režīmu.
Ja līgumu tik labi sagatavo par labu sev, tad kā tas nākas ka šo daudzo gadu laikā neviens nepadomā par komunikāciju. Manuprāt, jocīgi..oficiālas lietas saki? Strādājot savulaik Tele2 un internetveikala ietvaros, mēs vienmēr sūtam SMS, jo zinam ka ne vienmēr klients izlasa, SMS kā par piemēru nav kas tāds kas pazūd kā spams.