My fitness - Slikts serviss
Es vēlos dalīties ar savu pieredzi, kas saistīta ar sporta zāles apmeklējumu, jo situācija ir kļuvusi neizprotama un nepatīkama.
Es apmeklēju zāli un izlaidu divus treniņus, uz kuriem biju pierakstījusies. Par tiem man bija skaidrs, un es apzinājos, ka neesmu tos apmeklējusi. Tomēr vēlāk rēķinā parādījās “mītiski” treniņi, uz kuriem es nebiju pierakstījusies. Kad es devos apmaksāt rēķinu, man paziņoja, ka man ir divi neapmaksāti treniņi, un jautāja, vai vēlos tos apmaksāt uzreiz. Es piekritu un novembrī tos samaksāju.
Taču šie “it kā pēdējā brīdī mainītie” treniņi, kā izrādās, bija jau apmaksāti novembrī. Decembrī atkal saņēmu rēķinu ar “mītiskiem” treniņiem, kurus it kā apmeklēju vai pierakstījos, lai gan tie notika rīta stundās, kad man ir darbs. Labi, par abonementu (6 eiro) samaksāju, bet par treniņiem nesamaksāju, jo vēl gaidu, kamēr situāciju noskaidros.
Tad saņēmu ziņu, ka steidzami jāmaksā 6 eiro. Aizgāju uz klubu, gatava samaksāt, taču administratore man pateica, ka viss ir apmaksāts. Pateicu “paldies” un domāju, ka situācija ir atrisināta. Bet šodien, ierodoties zālē, man atkal saka, ka man ir neapmaksāti treniņi. Es vairs nesaprotu, kas tur notiek – kāpēc vienam administratoram rādās, ka man ir parāds, bet citam – viss ir kārtībā.
Rezultātā es nolēmu pārtraukt abonementu, jo šāda neskaidrība un haoss man šķiet neciešami.
Pievienot komentāru