Membershop - Sūta salauztas preces
Nopirku BERTHA pūlksteni. Aprakstā bija rakstīts ka tas ir oriģināls un veca cena ir 660Eiro, bet tagad ar atlaidi maksā 89Eiro. Ļoti smuks dizais.
Saņēmu pūlksteni pēc 3 dienām, kā tika solīts. Izņēmu pasūtījumu un apskatot to no visām malām, konstatēju ka viss ir kārtībā. Tad mājās atvēru paku un izņēmu kārbiņu ar pūlsteni. Atverot to, ieraudzīju ka maza detaļa, ar kuras palīdzību var uzstādīt laiku, ir nokritusi. Nodomāju ka viņa ir atskrūvējusies, bet nekā. Tai detaļai nav vītnes.
Uztaisīju pāris bildes un nodevu info membershop.lv
Pēc vairakām dienām, man piezvanīja un pateica ka es esmu tā, kura saplēsa pūlksteni un līdz ar to nekādu apmaiņu, naudas atgriešanu vai remontu varu negaidīt.
UZMANIETIES - MEMBERSHOP sūta brāķu un jūs nekādā veidā to nepierādīsiet. Pieņemt preci atpakaļ tie nevar jo prece ir bojāta (pēc viņu teiktā) un arī jūs nevarat izmantot to. Kurš ir zaudētājs- tikai jūs!
Komentāri (7)
No 660 eur uz 89 eur nopietni? tādu atlaidi dotu tikai tad, ja tai prece būtu pāris reizes traktors pāri pārbraucis.. Pie kā tad interneta veikals ir vainīgs, viņi ir tikai starpnieki, prece jau nāk no ražotāja, un bojāta visticamāk ir loģistikā, interneta veikals uz liek savu 1 eur uzcenojumu un tālāk viņus nekas neinteresē. Tieši tāpēc labāk pārmaksāt un aiziet uz veikalu kur šī prece būs fiziski uz vietas, arī varēs pārbaudīt. Skopais maksā dubultā!
A ja butu nocienots no 1669 uz 89 EUR tad panemtu divus? Un vai tad sis nav tas retais gadijums, kad ja prece ir nopirkta internetaa, Jus varat to atgriezt 14 dienu laikaa?
Tagad cīnos ar Membershop sakarā ar tādu pašu problēmu. Informēju par to, ka pulkstenim ir defekts uzreiz pēc saņemšas un lūdzu atgriezt naudu vai nosūtīt preci pēc defekta. Aizsūtīju pulksteni atpakaļ, nesaņemot atbildi par strīdu 15 dienu laikā, pati viņiem uzrakstīju, uz ko viņi atbildēja, ka esmu patstāvīgi veikusi pulksteņa remontu, tādēļ naudu neatgriezīs un sūtīšot pulksteni atpakaļ. Dumjākus attaisnojumus un atturēšanos no pienākumu izpildes neesmu sastapusi. Un kaut arī starpība starp oriğinālo cenu un cenu ar atlaidi nav bijusi tik liela kā Jūsu gadījumā, ja pārdevējs pārdod preci ar atlaidi defekta dēļ, viņa pienākums par to informēt pircēju preces aprakstā. Tagad vērsīšos patērētāju tiesību aisardzības centrā. Vai esat mēğinājusi atgriezt naudu pēc sūdzības uzrakstīšanas šeit vai paturējāt pulksteni?
Tad mana sudziba uz membershop.lv nav pirma ,gaidu no viniem atbilde kad es sanemsu naudu atpakal,jo es jau pirma diena pec pasutijuma sanemsanas uzrakstiju ka zabakiem ir brakis un uz nakoso dienu nosutiju foto ar defektiem,ta sbija 09.09.2020g.Bet tagad jau 29.09.2020 un vel nav skaidrs ko vini tur izdomas .Ja pedejo reizi iepirkos saja firma.
Es nesutiju sudzibu uz Membershop un nekad nesanema salauztas preces.Tas ir kluda.Man prieks Membershop nav nekadas pretenzijas.Larisa Dolgova.
Es atvainojos jau aizmirsa bija viens gadijums septembri 2021 gada ar zabakiem nebija salauztas bet bija ar braki.Larisa Dolgova.
tas ir ok pie viniem, suta lietoto, salauzto