'Medzābaki - Briesmīga apkalpošana
28.jūlija pustdienlaikā piedzīvojām dziļu vilšanos par ''Medzābaku''restorānu.Braucām ar draudzeni atzīmēt patīkamu notikumu,paēst pustdienas ,nekur nesteidzāmies,bet rezultātā sabojāts garastāvoklis un tukšs vēders.
Apsēdāmies pie galdiņa āra terasē,pēc 15 minūtēm atnāca viesmīlis,bet ēdienkarti mēs vēl pat acīs redzējušas.Nu labi,pēc 5min.atnesa ēdienkarti,gaidam,gaidam,paiet vēl 15 min.-eju interesēties,vai vispār kāds šeit apkalpo.Jā.tūlīt pienākšot.Izvēlamies tikai salātus un desertu,jo gaidīt otros noteikti vairs nevēlamies.Noprasu viesmīlim-cik ilgi jāgaida-5min,nu labi.Sēžam 10min,sēžam 20min -beidzot skrien viesmīlis ar vienu salātu porciju,ak neraža-galda piederumu ta nav.5min paiet atnāk ar galda piederumiem.Nu un kur otra porcija?Draudzene ķeras pie ēšanas-avokādo-garneļu salāti ēdnīcas līmenī visādā ziņā,bet nu tas tā.Paiet vēl 15min viesmīlis mūs acīmredzami ignorē un otrā salātu porcija un deserts nav sagaidāmi . Ko kurš darītu šinī situācijā?Mēs nolikām 3.10ls un aizgājām projām,lai nekad mūžā neiegriestos šinī vietā.Kopumā pavadījām stundu un sapratām,ka ''Medzābaki''nerūpējas ne par klientiem ,ne savu reputāciju,jo kamēr sēdējām-nesagaidījuši viesmīļu uzmanību 15 min.aizgāja klienti no 4 galdiņiem.Citi klienti skraidīja kaut kur iekšā pēc ēdienkartēm,bet tāpat nekas nenotika.Jaunekļi viesmīļi izskatījās ka strādā pirmo dienu,vispār nesaprot neko no viesu apkalpošanas,bardaks pilnīgs.Žēl,ka nācās tā vilties,bet nu arī negatīva pieredze ir pieredze,turpmāk iesim tikai tur ,kur viesus gaida un ciena.
Komentāri (2)
Skumji gan, bet kāds saimnieks tādi darbinieki!
Man arī ir ir pieredze ar sliktu Medzābaku viesmīļu darbu, tāpēc kopš tā laika visu pati pasūtu tikai pie bāra.