M79 internetveikals - Slikts klientu apkalpošanas serviss
Vairākas reizes mēģināju sazināties arM79 internetveikalu par sev interesējošu preci, pirms tam gan iesūtīju savu jautājumu "jautājumu sadaļā", uz kuru, protams, atbildes nebija. Tomēr sazvanīju menedžeri, Dāma diezgan nelaipna balsi man atbildēja, ka visa informācija par preci ir intertveikalā, lai lasīlu tur. Es saku, ka es izlasīju, bet gribu precizēt piegādes laiku un varbūt prece ir veikalā. Viņa vēlreiz ieteica man izlasīt info internetveikala mājaslapā. Diezgan nelaipni. Tad viņa teica, ka vajag preces id, lai precizētu info. Noliku klausuli, sameklēju preces id, zvanu vēlreiz. Paceļ tā pati sieviete, nosaucu viņai preces id, viņa Saka, ka visa info ir pieejama intertveikala, ka prece uz vietas nav, informāciju par preces piegādi viņa sniegs tikai tad, kad veikšu pasūtījumu. Lūdzu viņas vārdu, viņa nesaka. Lūdzu atkārtoti viņas vārdu vai tiešā priekšnieka epastu, lai sazinātos un pastāstītu pat ne laipno apkalpošanu, tādējādi uzlabojot apkalpošanu kopumā. Menedžere nesniedz nekādu informāciju un galu beigās nomet klausuli. Zvanīju firmai no 11.27-11.30. Varbūt uzņēmuma vadība var piefiksēt šo telefonsarunu, noskaidrojot menedžera vārdu un vienkārši atkārtotu šai tele menedžerei laipnas apkalpošanas pamatus, jo tikai tā var uzlabot sistemu kopumā. Šobrīd jūtos ne pārāk jauki, neesmu tendēta rakstit sūdzības, bet nu šī jaukā menedžere ir pelnījusi pārrunas ar savu vadītāju!
Komentāri (1)
Izklausas pati meklē problēmas.