Nordea Banka - Klientu apkalpošanas serviss
Cienijamā Nordea bankas vadība!
Nordea bankas darbinieku kvalifikācija un Nordea bankas vadības attieksme nenodrošina kvalitatīvu klientu apkalpošanu!
Kārtējo reizi mani bankā neapkalpoja uz vietas!
Nordea bankas vadība pat neuzskata par savu pienākumu atzvanīt Nordea bankas "Zelta klientam"!
Par banku kartēm atbilde tiek sagatavota piecu dienu laikā! Paldies!
Lūdzu, arī Nordea bankas vadību aiziet uz savu banku, kā klientiem!
Lūdzu, šo vēstuli pārsūtīt Nordea bankas vadītājam!
Gaīdīšu šodien telefona zvanu no Nordea bankas atbildīgajām atmatpersonām!
Ceru, ka mūsu turpmākā sadarbība caur internetu un televīziju būs sekmīgāka!
Ar cieņu,
Alvis Štokmanis Nordea Bankas "Zelta klients"
Komentāri (14)
Es ar esmu "Zelta klients", bet nav nekadu problēmu ar banku. Viss ir kārtībā.Drīzāk jau laikam tu pats Alvi Štokmani esi pie notikušā vainojams. Un pūpēdis atradies - ha apvainojies!!! Pats esi kristāltīrs? nekad nekļūdies? Tas ka no bankas esi paņēmis kredītu vēl nenozīmē ka viņiem tavā priekšā ir jāklanās. Vot. :)
Andris V.
Ja Tev Andri V. patīk nekvalitatīva apkalpošana ( kad pieci darbinieki trijās filiālēs pēc kārtas nevar tikt galā mēneša laikā ar vienu maksājuma karti, piestāda nepamatotus rēķinus, nesniedz pakalkojumus - divu gaidu laika nevar atsūtīt pa pastu konta pārskatus, nepārskaita naudu, nepareizi vada datus datorā, pieprasa atmaksāt nepamatotas summas par kredītu, konta pārskatus neprot nolasīt, neprot piedāvāt bankas pakalpojumus klientiem, nav kominikācijas ar klientu) - forši! Apbrīnoju klientus, kas samierinās ar nekvalitatīvu klientu apkalpošanu, kas vistiešakajā veidā prasa daudz laika!
Ļoti ceru, ka Nordea bankas vadība īsā laikā uzlabos klientu apkalpošanas servisu!
Lai veicas!
Cienijāmā Nordea bankas vadība!
Nordea bankas darbinieku attieksme pret klientiem ir pārsniegušas visas saprāta robežas!
Nordea Bankas darbinieki izpauž konfidenciālu informāciju trešajām personām!
Lūdzu, nodrošināt konfidenciālās informācijas neizpaušanu trešajām personām!
Lūdzu, nodrošināt tikšanos ar Valdi Siksni, jo neviens darbinieks nenes nekādu ne morālo, ne finansiālo atbildību pret Nordea bankas klientiem!
Lūdzu, nekavējoties atlaist no darbā visus neprofesionālos darbiniekus!
Nordea bankas vadība, Lūdziet Dievu, lai viss būtu kārtībā !
Nu zini tev gan neiet!!! nomaini banku, nevis čīksti!!!
Valdim Siksnim!
1. Lūdzu, nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus!
2. Lūdzu, personīgi paskaidrojumus par nekvalitatīviem pakalpojumiem! ( Nordea bankas dabinieki pat naudas pārskaitījumu nav spējīgi nodrošināt)
3. Lūdzu, šodien atlaist no darba Ingrīdu no klientu apkalpošanas nodaļas ( nekvalitatīva klientu apkalpošana - nepieņēma sūdzību, nometa telefona klausuli)
4. Lūdzu, atrast laiku, lai mēs varētu satikties un vienoties pa tālākām sadarbības iespējām!
Ar cieņu,
Alvis Štokmanis
Nordea Bankas "Zelta klients""
Kas tas Alvis tāds ir, ka var pieprasīt tikšanos ar pašu Bankas galvu! Laikam čuras galvā sakāpušas, arī visu laiku uzsver, ka ir Zelta klients!
Vai tiešām cilvēkam nav ko darīt, ietu uz citu Banku!
Neticu, ka problēma tik liela, lai būtu jāraksta Bankas vadībai! Izklausās, ka vienkārši sakāpis galvā!
No sūdzības: Kārtējo reizi mani bankā neapkalpoja uz vietas!
------------
Un kur tad Jūs apkalpoja, Zelta klient? Tādu sīkmanīgu zelta klientu bankām pilnas riekšavas. Man liekas, ka swedenei pietika ar 10 tūkstošiem latu kontā, lai būtu zelta klients. Rezultāts - visi klienti paliek par zelta klientiem un attieksme nemainās :)
Bet vispār - sūdzībā nav skaidri pateikts, kas tad Šokmani neapmierina. Vai nu cilvēkam tik traki neiet, vai arī kasīties patīk.
info
Alvis Štokmanis ir NORDEA bankas klients, kas lūdz Nordea Bankas vadību nekavējoties nodrošināt klalitatīvus pakalpojumus !
Ja, kāds raksta komentārus, lūgums uzrakstīt savu vārdu un uzvārdu, tas arī attiecas uz Nordea Bankas darbiniekiem!
Ar cieņu,
Alvis Štokmanis
Nordea Bankas "Zelta klients""
ak dievs, taa jau saka, ka cilveeks pats sev ir launakais ienaidnieks. stipri aprobezota cilveeka iespaidu tu atstaaj, alvi stokamani, pie tam veel liecies panervozs pilsoniitis ar neadekvaataam prasiibaam. izguli dzeerumu pirms pievieno komentaarus un iemaacies runaat ar cilveekiem, tad probleemu buus mazaak.
p.s. ja es buutu tu, es savu pilnu vaardu un uzvaardu nepubliceetu - ar to tu sev nekaadu pakalpojumu neizdari...
Nordea bankas vadība līdz pat šim brīdim nav sapratusi, ka klientiem jānodrošina kvalitatīvi savlaicīgi pakalpojumi!
Nordea bankas darbinieki parasti nestādās priekšā klientiem, acīm redzami, kas raksta komentārus !
Tāds jau ir Nordea bankas darbinieku kultūras līmenis !
Nordea banka ir tiešām slikta banka kura mani atstāja bez savas naudas uz 2 dienām un izjauca manus plānus, līdz ar to nesa man morālus un finansiālus zaudējumus.Pilnīga bezatbildība.Plānoju iesniegt rakstveida sūdzību.
100% neapmierināts.
" Золотой клиент " Nordea банка уже около года !
В целом пока всем доволен !
Ещё бы сделали банкоматы для внесения денег на счёт и немного ускорили бы процесс перечесления в интернетбанке, тогда вообще было бы супер !
Успехов в развитии !
Алексей !
Kas nu kam sakapis galva vai ne, bet tas ka klientus pieaicina ar daz nedazadam reklamam un pakalpojuma veidiem ir nu gan, ka parasti veicu naudas parskaitijumu caur so Banku uz Global Coolekt kompaniju nauda nez kapec pazuda un Banka par to atbildibu nenes un pie vienas vietas kas ar mani ka klientu, naudau atpakal neatgriezis un ar platu smaidu pasut tevi ta talak.Pie ka lai tad griezas ar tadu problemu kurs risina tos jautajumus vai tadi kas saka ka daudz galva sakapis vai vel nez kadi pasaules nabas mesli ko.
Совершенно согласна с Алвисом. Отншение к клиенту, "Золотой" ты или "Серебряный" - отвратительное! Народ для обслуживания клиентов набирают из деревень, которым только коров пасти.
До руководителей отделов не дозвониться! Хотя клиент имеет право встречаться и разговаривать с высшим звеном управления, а не с быдлом низшего звена.
Необоснованно увеличенные суммы кредитов, давление на клиента, ошибки в переводах и перечислениях и прочее.
Не банк, а - Пастбище!