Luminor Bank - Slikts serviss
Divas reizes zvanot uz informatīvo tālruni un pārprasot, vai bērnu kontu atvēršanai pietiek ar dzimšanas apliecību, saņēmu apstiprinošu atbildi (PĀRPRASĪJU VAIRĀKAS REIZES, JO KONTS BIJA NEPIECIEŠAMS PĒC IESPĒJAS ĀTRĀK, UN CITU DOKUMENTU NEBIJA). Konkrētajā dienā, kad bija pieraksts, braucām uz Rīgu, kavējot darbu un skolu, jo bērnu klātbūtne bija obligāta. Ar 20 min. kavēšanu sagaidījām savu rindu, kur uzzinājām, ka ir jābūt bērniem obligātas ID kartes vai pases. Rezultāts - kavēta skola, kavēts darbs, lieka braukšana uz Rīgu. Zaudēti 2 jauni klienti. Nākamajā dienā kontus ar dzimšanas apliecībām un bez bērnu klātbūtnes atvēru citā bankā.
Komentāri (3)
Jebkurā bankā vajadzīga vai ID vai PASE.
Nav. Šobrīd šai pašai bankai ir akcija, ID vai pase no 15 gadiem vajadzīga.
Sveicināti!
Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem. Mums ir svarīgs klientu viedoklis, lai pilnveidotu apkalpošanas procesu un rastu katram klientam piemērotāko risinājumu.
Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, izmantojot bankas pakalpojumus, šoreiz ir bijusi negatīva.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu
Luminor komanda