www.sudzibas.lv Luminor Bank Slikts serviss

Luminor Bank - Slikts serviss

Iesniedzu bankā pieteikumu auto kredītam, rakstiski aizpildot pieteikumu internetā. Pēc nedēļas atnāk sms, ka kredītu piešķirt nevarot. Zvanu uz banku, lai noskaidrotu pamatojumu, jo esmu klients vairāk kā 10 gadus. Laipna meitene man Saka, ka lai runātu ar speciālistu, man jāraksta pieteikums caur internetbanku un speciālists pats ar mani sazināšoties. Uzrakstu internetbankā, ka vēlos runāt ar speciālistu. Nedēļu gaidu zvanu, klusums. Ieraugu internetbankā ziņu no speciālista. Izrādās, ka lai viņš ar mani vispār sāktu runāt, man ir "rakstiski jāprecizē konkrēti jautājumi, kurus vēlos uzdot". Labi, uzrakstu 3 jautājumus. Interesanti, kas notiktu tad, ja bez šiem 3 jautājumiem man sarunas laikā rastos citi-vai man uz tiem neatbildētu? Jeb lūgtu tos "precizēt rakstiski" un tikai tad atkal man zvanītu? Absurds. Gaidu atkal, paiet vairākas dienas un internetbankā atnāk ziņa-paldies par jautājumiem, bet man atkārtoti esot jāpiesakās auto kredītam un tad ar mani sazināšoties. Apburtais loks. Nospļāvos un mēģināšu citur.

17.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (3)

Good Intentions 17.01.2022

Acīm redzot nevies uzticību. Ja nedod 10 gadīgam klientam, tad visticamāk arī citur iespējas mazas.

K karatists 17.01.2022

"Zvanu uz banku, lai noskaidrotu pamatojumu" Sūdziba ir par to ka neizskaidroja pamatojumu . Pirms spied pogas un pildi pieteikumu izlasi noteikumus kur skaidri un gaiši ir rakstīts "bankai ir tiesības atteikt kredītu nesniedzot paskaidrojumus un nenorādot pamatojumus"

Luminor banka 19.01.2022

Sveicināti!

Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu. Mums ir svarīgs klientu viedoklis, lai pilnveidotu apkalpošanas procesu un atrastu katram klientam piemērotāko bankas risinājumu.

Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, vēršoties bankā, šoreiz bijusi negatīva. Vēlamies atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām!
Lai noskaidrotu situācijas apstākļus un uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti nākotnē, būtu nepieciešama Jūsu sadarbība un papildu informācija. Diemžēl anonīma sūdzība nedod mums iespēju komentēt esošo situāciju.

Aicinām Jūs sazināties ar mums, nosūtot ziņojumu internetbankā vai zvanot pa tālruni +371 67 17 1880 (darba dienās 8.00-20.00). Maksa par zvanu atkarīga no Jūsu operatora.

Ar cieņu
Luminor

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes