DNB Nord Banka - Bankomāts nebrīdina par nepareizi ievadīto PIN-kodu
V'el'ejos no savas kartes iznemt skaidru naudu. Man ir Hansabankas karte. DNB Nord bankomats bija tuvakais. Ievadiju PIN-kodu, sistema pajautaju kadu operaciju velos veikt, atbildeju, man pajautaju par summu, vel so to un galu gala "izsplava" man karti neko nepaskaidrojot, protams, ari naudu neizsniedza. Zinu, ka visadas kludas un "gluki" gadas pat bankas datoriem, meginu otreiz. Pec tresas reizes bankomats konfisceja manu karti NEKO NEPASKAIDROJOT! Tikai velak sapratu, ka tris reizes ievadiju nepareizo kodu, jo nesen sanemu jaunu karti un vel nebiju pieradusi pie jauna koda. Lai atgutu karti gaju uz Hansu - man paskaidroja, ka japasuta jauna karte, samaksajot 10Ls!
Jautajumi
- vai tiesam bankomats nevar bridinat, ka ir ievadits neparezs PIN-kods? (es uzreiz atceretos, ka man jauna karte)
- vai tiesam navar paskaidrot kapec in konfisceta karte?! (pasam ir jamin)
- vai tiesam DNB Nord bankas personals nevar but laipnaks un kompetentaks? Gaju uz DNB Nord banku uzdot sos jautajumus, man nelaipni atbildeja, ka bankai nav nekada sakara ar bankomatiem, ka tos apkalpo pavisam cita firma. Piedodiet, bet vai man tas ir jazin? ... vai nav citi varianti ka apspriest klientam radusos problemu?
Komentāri (3)
DnB NORD banka visiem stāsta, ka nākot cilvēkiem pretī...hahahahahaha, jāsmejās.Nesūda viņa nenāk pretī.Nevienam neiesaku šajā bankā ņemt kredītu.Es tagad izjūtu uz savas ādas kā tas ir.Paņēmu hipotekāro kredītu, lai iegādātos dzīvokli.Sākumā visi bija tik laipni, tik laipni, ka domāju-nu gan vienreiz būs paveicies.Ha, lika pagaidīt!No 154, -Ls tagad jau summa uzaugusi 287, -Ls mēnesī.Tfu, bļed, būtu to zinājis nebūtu tajā bankā vispār gājis iekšā.
Jocīgais Tu, Tev pašam ir jaizvērtē ko un cik daudz un uz kādiem nosacījumiem Tu aizņemies naudu!
Ir jaizvērte kādu euroboru likmi izvēlies - mainīgo vai fiksēto. Tagad mainīgā likme ir izdevīgāk, bet Tu nevari zināt kas būs rīt, rīt maksājums var pieaugt x2. Paņemt fiksētu likmi un guli mierīgs. Jebkurā bankā Tavs maksājums palielinātos, jo pats nespēj izlemt pareizos lēmumus un saprast, kas Tev ir izdevīgāk un ko vispār vari atļauties.
Mīļā Inga! Gribu Tev savu kolēģu(no DnB NORD bankas) vārdā atvainoties, arī mums banku darbiniekiem ir savas melnās dienas, kad gadās būt nelaipnam pret kādu klientu...Nu par tim bankomātiem ir tāda lieta, ka viņi rāda gan PIN koda nepareizību, gan paskaidro, kādēļ netiek atpakaļ izsniegta karte, bet ja aparāts ir bojāts, tad varbūt tiešām nerādīja...Vienīgais ko šīs situācijas kontekstā vari ieteikt, ir izmantot savas bankas bankomātus, jo tad tartes konfiscēšanas gadījumā būs iespēja atgūt karti, un arī citas problēmas risināsies ātrāk un ērtāk. Un par to, ka Tev bija jāmaksā par jaunas kartes pasūtīšanu, arī man tas protams ir sagādājis problēmas, bet bankas neizsniedz atpakaļ citu banku kartes no saviem bankomātiem, dažas bankas pat neatdod no saviem bankomātiem!