LIONS F SIA - Virtuves iekārta
Atradām firmu, kur par daudz maz saprātīgu summu apsolīja izgatavot virtuves iekārtu, apskatījāmies piedāvājumus, piekritām, ka no šīs firmas atbrauc meistars un veic visus mērījumus.Atbrauca, latviski vispār neko nesajēdza, ātri visu nomurmulēja, uzskicēja apmēram ko mēs gribējam, ar to uz brīdi mūsu sadarbība beidzās. Pēc kāda laika, izdomājām, ka tomēr veiksim pasūtījumu tomēr šajā firmā, jo neko sliktu arī nebiju dzirdējusi, likās, ka viss būs ok.Veicot pasūtījumu, pārdevēja runāja tikai krieviski, es protams latviski, izstāstījām ko vēlamies un noslēdzām līgumu, cerībā, ka visas mūsu vēlmes arī būs izpildītas, jo summa tomēr nebija no mazākajām ņemot vērā situāciju mūsu valstī.Pēc vairāk kā mēneša, kad neviens nebija zvanījis, zvanīju pati un jautāju, kad būs.Sarunājām datumu uz kuru tiks atvesta virtuves iekārta, iepriekšējā dienā veicot atlikušo maksājumu, kad arī tika paskaidrotas visi atlikušie maksājumi, un kā jau pienākas veicot pasūtījumu normālā uzņēmumā būs arī pieņemšanas-nodošanas akts.
Beidzot atveda iekārtu, sanesa visu iekšā, palika 2 meistari, viens ļoti normāls, otrs pusapdzēries, smirdīgs.Sāka likt kopā, apskatoties visus plauktiņus, pirmais ko pamanīju ka fasāde nav uzlīmēta kā mēs to vēlējāmies, horizontālā stāvokli, bet uzlīmēts vertikāli, kas jau uzdzina dusmas, jo flīzes jau bija salīmētas, saskaņojot ar pasūtījumu.Pēc pāris stundām, kad jau gāja uz beigām, ik pa brīdim apskatoties kā strādā, izrādās vienā no virtuves stūriem, pie loga, kur stāv radiatora truba, viņi paņēmusī mūsu iekārtai izgriezuši caurumu, ok, iespējams savādāk nevarēja ielikt, bet ar kādām tiesībām, viņi nepajautājot mums, drīkstēja, nogriezt nost līsti no 'flīzēm, kas vispār atradās pašā apakšā, un domājams nemaz netraucēja.Pēc tam paskatoties skapīti, kur stāv iekšā gāzes skaitītājs, vispār uztaisīta karikatūra, puse skapja aizmugures izgriezta, augšas daļas vispār nav, izskatās jau vnk briesmīgi, plus vēl, spiežot iekšā skapīti, sašķieba viņu, pats interesantākais bija, ka viņi nemācēja ielikt nosūcēju, ka esot par mazu, braucām uz veikalu cerībā samainīt, bet izrādās, ka nosūcējs tieši domāts mūsu skapīša platumam.Bet vislielākās dusmas bija, kad konstatēju, ka atvilktnēm nav ielikta sistēma ar bremzītēm, ko mēs piekodinājām, kā pašu galveno, un domājām, ka tas arī ir ierakstīts sastādītajā tāmē, jo es diemžēl neesmu tik kompetenta šajā jomā, un paļāvos uz pārdevēju, bet laikam jau viņa pārzinot tikai krievu valodu nesaprata ko mēs no viņas gribam un izgāja no situācijas ar vieglāko variantu.Es nesaprotu, kur mēs īsti dzīvojam-Latvijā vai Krievijā, cik ilgi tas turpināsies, ka pārdevēju nekompetences dēļ nākas "ciest" pircējam?
Komentāri (9)
Nu tad bija jāatsakās no pirkuma un jāprasa nauda atpakaļ, jo nv izpildītas jūsu vēlmes.
Njā, tur bija mana kļūda.Nevajadzēja neko maksāt.
Es nesaprotu, kur mēs īsti dzīvojam-Latvijā vai Krievijā, cik ilgi tas turpināsies, ka pārdevēju nekompetences dēļ nākas "ciest" pircējam?:):):) :)
Latvija ir kā prostitūte, neviens nezin, kādā valodā mēs runāsim rīt!!! :))))))))))))))))))))))))) Teiktu PALDIES, ka vēl iespējams runāt krieviski!!! :))))))))
Tikai aprobežots un neizglītots cilvēks mūsu dienās var uzdot tādu jautājumu "...kur mēs īsti dzīvojam - ..."!
PASŪTĪTĀ VIRTUVE NO "LIONS-F" IR IDEĀLĀ STĀVOKLĪ, AR VĪRU ESAM APMIERINĀTI. ARĪ IETEICĀM DRAUGIEM. PASŪTĪJA TUR PAT - ARĪ NAV SŪDZĪBU!
Varbūt problēma ir valodas nezināšanā, nevis firmas darbībā?!
Pasūtot Ebay, pasūtījumu jāveic angļu valodā, nevis latviešu!!! :))))))
Kāpēc bija jāpasūta "Lions-F", ja pat nesaprati, par ko maksāji??? :)))))
Ne nravitsa ne zakazivajte! Vsjo ochenj prosto!!! Tad veiciet pasutijumusj latviieshu firmai!!! Un maksajet vairak par runashanu!!!
to- Ju...tu vispār pats saprati ko uzrakstīji???
Arī man ir negatīva pieredze sadarbojoties ar firmu LIONS-F. Nekvalitatīvi izgatavota produkta dēļ, lieta ir aizgajusi pat līdz tiesai!
Un man liekas, ka lieta nav "latviešu" vai "krievu" firmā, bet tajā, ka šajā firmā strādā neprofesionāļi.
Ja ir kāds, kas arī vēlas aizstāvēt savas patērētaja tiesības, ...atsaucieties!:)
Man ari bija problemas ar viniem, bet nav nekadu sakaru ar valodam, vienkarshi neprofesionali saliek virtuves. Materiali diezgan kvalitatitvi, bet visi siikumi, kas bija atkarigi no tiem puishiem, kas to salika - viss bija greizs, nesmuks un saskrapets, kad jautaa - lapec taa - atbilde 99% - taa jabut> Partaisa (taa, ka vel butu japartaisa, bet jau nav speku lamaties) tikai ja uzspiezh, nav ieintereseti uztaisit taa, ka sev butu taisijushi, taisa taa, lai atrak majas aizmukt. Vel pasutiju no viniem mebeles vannai, bez jokiem, aiznema 3 meneshus, 6 reizes partaisot. Labi, ka man pec visa remonta jau nebija nekadu speku dusmoties. Cilveki saka, ka labi meistari visi aizbraukushi uz arzemem, sak likties, ka ta ir taisniba.
Manuprāt, starp klientu un pircēju ir jābūt labam kontaktam.. ir jāsajūt klients un klientam jāsajūt vai ražotājs ir sapratis un sajutis viņa ideju.. ja IR, tad ok.. ja ir mazākā aizdoma par to ka nevar ar cilvēku viegli kontaktēties tad nevajag bojāt nervus.. ražotāju ir daudz:)
Esmu dizainere firmā www.Jaro Grupa.lv, mēbeles ir kvalitatīvas, iekļaujas termiņos 100 %
kont. tālr. 20315555, visi kas nevēlas runāt krieviski laipni lūgti:), а также русско-говорящий .. без проблем ..
Добро пожаловать, можem говорить на русском :)