Lidosta Rīga - Rīgas lidostas Dispečerim, kas strādāja 6.jūnijā 2013.g no pl. 14:00 - 17:00 īpašs veltījums
Ne reizi neesmu rakstījusi sūdzības, bet šoreiz gan gribētos brīdināt kādu, tik pat uzticīgu visam ko saka Rīgas lidostas darbinieki,klientam kā biju līdz šim es, lai kas tāds neatgadītos. Biju iegādājusies LOT aviokompānijas biļeti uz vakardienas reisu, t.i. 6.06 uz pl. 14:50.Lidostā Rīga ierados savlaicīgi un pie bagāžas nodošanas man par pārsteigumu darbiniece sacīja, par cik man esot vārda diena mani gaidīšot pārsteigums. Uz to es tā neiespringu un mierīgi devos uz savu nozīmēto B04 zonu.Un tad tiešām sākās pārsteigumi. Pirmais pārsteigums bija tas, ka pl 14:15 dispečera balss paziņoja, ka lidojums uz Varšavu no zonas B04 ir atcelts un pasažieriem jādodas uz Tranzīta centru. Es tam tā īsti vēl nenoticēju, domādama ka iespējams esmu pārklausījusies, devos pie tā dispečera, kas to mikrafonā sacīja un rādīju savu biļeti vaicājot vai tiešām reiss ir atcelts un ko tagad darīt. Viņš tā nevērīgi uzmeta aci uz manu biļeti un tā diezgan strupi man atcirta, ka jāiet uz priekšu tur būs jau "čupa cilvēku un tur lai gaidot", un turpināja jau tālāk runāt ar usavu kolēģi. Devos pie tās čupas un stāvēju godīgi rindā 2 stundas un 45 minūtes.Otrais pārsteigums mani gaidīja, kad pienāca mana rinda un darbiniece sacīja, ka atcelts bija Airlines aviokompānijas reiss kas izlido uz Varšavu ar dažu minūšu intervālu ar LOT aviokompāniju un šoreiz it kā sakrita arī zonas vietas. Mani it kā esot meklējuši, vienīgi žēl, ka šajā Tranzīta centa tuvumā mikrafonu praktiski nemaz nevar dzirdēt un it sevišķi tad, ja viena apdzērusies angļu kompānija ārdās blakus. Sapratu, ka neviens man nepalīdzēs - iestājās tāds šoka un bezizejas stāvoklis. Devos iztekt vismaz savus komentārus tam dispečeram, kas nosūtīja mani uz to Tranzīta zonu, uzklausot mani viņam tiešām mute palika pusatvērta vismaz minūti, liekas tā viņš labāk gribēja savākties ar domam ko man sacīt un tad tā mierīgi it kā starp citu sacīja -" vajadzēja klausīties, ko es teicu mikrafonā".Tagad skaidri zinu, nekad vairs neklausīt aplamus dispečera ieteikumus.Jā, malači Rīgas lidostas darbinieki - pārsteigumi tiešām izdevās. Lidmašīna aizlidoja, apmaksātais viesnīcas numurs Varšavā pazuda, un apmaksātais atpakaļlidojums arī netiks kompensēts.Labi vienīgi, ka man ir saprotoši un ar humoru biznesa partneri pie kuriem vajadzēja izlidot.
Komentāri (4)
Laikam tavi sargenģeļi tevi nelaiž uz Eiropas plūdiem.Don't worry be happy!
Alexa stulbāku komentu lakam vairs nevarēji ielikt. Tas ir jākompensē lidostai, ja reiz viņiem ir problēmas ar mikrofoniem, kuros teikto tāpat nekad īsti nevar saprast, jo tīras dikcijas nav nevienam un pauzes, lai saprastu atsevišķus vārdus neviens netur. Bērndārznieku līmenis
hahaha... latvànijà lai kaut ko kompensètu... hahaha... sùdu bedre
Tad bija smieklīgi. :D :D :D Sen tā neņirdzu Vajadzēja taču braukt ar autobusu, tas tīrāks