Lidosta Rīga / RIX - Slikts serviss - darbinieču attieksme
Labdien! 27.decembrī laicīgi ieradāmies lidostā, tomēr daudzo pasažieru dēl rinda bagāžas kontrolē bija garāka kā parasti. Tāpēc laipni lūdzām lidostas darbinieci mūs palaist ātrāk rindā, jo pēc 15 minūtēm bija lidojums. Darbiniece tīksmi pazińoja, ka lidostā jāierodas laicīgi un mūs nekur nelaidīs. Tas bija nepieklājīgi, ńemot vērā, ka jebkurš lidostas darbinieks pārstāv lidostas Rīga prestižu un tēlu. Tāpēc lūdzām priekšā stāvošos cilvēkus palaist mūs priekšā un visi ap 20 cilvēki bija łoti laipni un mums nebija jānokavē. Lūdzu lidostas darbinieki, nestrādājiet darbā, kur nepieciešama saskarsme ar cilvēkiem, ja jums riebjas cilvēki!
Komentāri (7)
cilvēki negribēja tavu īdēšanu vairs klausīties, palika neērti, kamēr darbiniekiem bija pilnīgi vienalga par jūsu kavēšanos un viņiem par to nav jānes nekāda atbildība.
Tu rakstu kártígi izlasīji arí vai vienkārši nesaproti vārdu nozīmi ,kuri ir uzrakstīti ? Jau pašā sākumā ir ,ka ...''27.decembrī laicīgi ieradāmies lidostā,...'' . Tad kurā vietā saskati kavēšanos ? Otrkārt ne jau visi pasaulē ir ''krekli'' kāds esi tu pats.Ir cilvēki saprotoši un izpalīdzīgi,kuri saprot situācijas,tikai tādam ka tev to nesaprast,jo acīmredzot talāk par savu sādžu un caurumu no mucas redzējis neesi ka arī nekad nevienam neesi izpalīdzejis.Noželojama persona esi .
Kavēšanās, ībli, ir tai faktā, ka tev pēc 15 minūtēm aiziet reiss, bet tu vēl neesi izgājis pat kontroli.
Ierasties laicīgi nozīmē jau stundu ieprieks jābūt pie "vārtiem", pa kuriem laidīs iekšā lidmašīnā, nevis 15 minūtes pirms reisa jālaužas cauri kontrolei, kliedzot, ka reiss aiziet un kapēc nevienns negrib izpalīdzēt. Un kurš pēc tā viosa ir sādžinieks un kurš - nožēlojama persona?
Vienreiz savas nožēlojamības dēl netiksi lidmašīnā, tad zināsi.
Spuris normāls trollis.
Trollis? Cilvēks - caureja viņš ir.
15 minūtes pirms lidojuma nav laicīga ierašanās un lidostas darbiniece visu izdarīja pareizi.
tātad laicīgi neieradāties.