LIDO - Slikts servis
Apkalpes darbinieks pie kases nemāk uzvesties apkalpo klientu ar pilnu muti un žļambajot,es palūdzu parasto latte viņa piedāvāja kāpucino jo nemāk pagatavot latte kaut gan es atkartoju 3 reizes.Es visu varu saprast bet minimālai kultūrai ir jābūt.Darbinieka vārds LELDE.
Komentāri (9)
Apkalpe strādā tikai lidmašīnā, tur Tev arī latte uzvārīs :-)
Jus Leldei lattes recepti trisreiz nosaucāt?
P.s. un ja Lelde būtu uztaisijusi latte ,kuru viņa nemāk uztaisuīt ,būtu sūdzība par sliktu lattē
Ja darbinieku nelaiž neviens pusdienās kur tad lai viņš ēd ko? Tā kā jāstrādā garas stundas diez vai pati kliente to saprastu ja butu darbinieka vietā .vispar jau majas pats var sev uzjaukt jebkadu late un letak tad nebus par ko sudzeties.Raksta jau sudzibas tadi kuri paši dzive nav sasnieguši neko un kuriem savas dzives nav un vel otra jabojā!
Pusdienās laiž, pēc savas pieredzes zinu, paspēju tur pats pastrādāt.
''vispar jau majas pats var sev uzjaukt jebkadu late un letak tad nebus par ko sudzeties'' - var arī neiet uz lido ēst var pagatavot mājās, var arī produktus nepirkt, var iets pats nomedīt tuvākajā mežā, var arī nedzīvot māja, var uzsliet telti zem tilta utt. Nedaudz muļķīgs arguments..
''Raksta jau sudzibas tadi kuri paši dzive nav sasnieguši neko un kuriem savas dzives nav un vel otra jabojā!'' - Ja uzņēmumā piedāvāts kāds produktukts kuru var iegādāties- uzņēmumam šis produkts ir arī jāprot pagatavot. Protams Lelde nav vainīga pie tā, vainīgs tas kas viņu ir slikti apmācījis strādāt..
Sudzibas autore ir drusku pastulba . Darbinieks godigi pasaka , ka nemak taisit latte , bet si vinai stav un pieprasa , vel pie tam 3! Reizes (aita , kas aita) ? reali butu gridas lupatas udeni tev iedevusi un butu laimiga . Pati saki ka visu vari saprast... Bet taja pasa laika nesaproti , kur strada apkalpe un neierubi to ka tev godigi pasaka ka izveleto produktu vina nemak taisit , nemaz nerunajot ka minimalo kulturu Tu pati neievero . Mazums vina , izlaida darba kolegi pusdienas vai wc . Rakstit sudzibu par kaut ko tadu ...
Un kas ir kāpucino?
Minimaalai kultuurai ir jaabuut arii klientiem-kursh laukjis 3x pieprasa to,ko viesmiilis jau ar vienu reizi pateica,ka neprot pagatavot?
Uz Lido pēc ši visa vairs neatgriezīšos.
Pildot kafiju man gar paleti noskrēja PRUSAKS
Apkalpei sniedzot so info vini atbildeja vienaldzīgi: mēs jau ar viņiem cīnamies. Halo!
varbūt kāda apkopēja pagadījās aiz letes, kamēr īstais baristo aizgāja pusdienās?