Senukai - Loti slikts serviss, nevar nokomplektet pasutijumu pareizi nevar atgriezt naudu.
Pavadzīme jūsu pasūtījumam e00094421
neskatoties uz to kad esmu rakstījis un zvanījis neskaitamas reizes uz jūsu klientu servisu, lieta joprojām nav atrisināta sakara ar šo pasūtījumu.
Šorīt 02.12.2019 runāju ar violu kas man paskaidroja kad pārskaitījums tika veikts uz manu kontu atpakaļ 15.11.2019
mans kartes konts tiek pārbaudīts regulāri un nekādu atgrieztu naudu par pasūtījumu neredzu. , esmu ari zvanījis bankai kas apstiprināja kad nauda nav atgriezta konta.
Pirmkart velos jus informet, kad maksājums tika veikts ar mastercard un pedejie kartes nummuri ir: 1174, kāpēc gan jūs veiktu pārskaitījumu, ja es maksāju ar debit karti?
Man ir pilnīgi nepieņemams un neizsprotams ka, jūsu kompanija strāda. Esmu prasījis lai varētu runat ar menedžeri, ar kuru man runat nav iespējams. Vai kurs neiksiste? (darbiniekiem nav menedžeris kas pārbauda viņa darbu, vai viņi pat ir darba) ? Viss notiek caur e-pastu.
Esmu neskaitamas reizes ludzis lai manadgers man zvana un paslkaidro situaciju.
Neesmu saņemis nevienu atbildi uz nosutitajiem e-pastime, vai telefoniski.
Es nosutu šodien oficiālu sūdzību ptac un rakstīšu ziņojumu policija kad esmu apzagts!
Tā stradat nedrīkst!
Un man ir loti zel kad nav neviena kartīga menedžera kas šo jautājumu var nokartot?
Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka naudas atmaksa ieilga.
Situācija ir atrisināta un nauda ir Jums atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Komentāri (7)
Pārdevēja atsakās mērīt stiklašķiedras krāsojamās tapetes, jo tas esot piņķerīgs darbs.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Ierados veikalā iepirkties šī gada 17. aprīlī., un saņēmu ļoti neprofesionālu un nepatīkamu izturēšanos no pārdošanas vadītājas Sandras.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nebūtu sūdzējies, naudu neatgūtu! Nevienam neiesaku pirkt kaut ko dārgu ksenukai! Brāķi, defekti, Tas ir viņu logo! 5 preces gada laikā, viena remonta ietvaros, ar defektiem, atieksme nulle, viņiem nestrādā cilvēciskais faktors, noturēt labu reputāciju, nekad nesagaidīt no viņiem atvainošanās kompensaciju! Pretīgs veikals!
ari es nopirku iespējams tādu pašu plīts virsmu, kura ar citām precēm tika vesta ar piegādi! Atveda no plaukta, saskrāpētu, ko jau biju redzējis veikalā! Ietītu plēvē! Uzreiz atgriezu, kur man pasaka ka pats saskrāpējis! Bet vienlaicīgi atdzīst kā veikalā saskrāpēta bijusi! Piedāvā 16eiro atlaidi, precei kura 40% saskrāpēta ar pamatīgām švīkām! Atgriezu, un nopirku citu, dārgāku! Gribu zināt kur viņi lika to preci! Depo izlietnei pēdējai, no izspārdošanas akcijas cenas, vel 20% Iedeva par vienu švīku! Vot to es saucu par zolīdu attieksmi! Durvis, kamīnus, elektropreces neiesaku pirkt! To paši darbinieki atdzīst!
Labdien!
Atvainojamies par nepatīkamo situāciju. Pateicamies, ka informējāt mūs par savu iepirkšanās pieredzi.
Mēs novērtējam Jūs viedokli un tas mums ir svarīgs, jo tikai tādējādi varam risināt situācijas un uzlabot procesus, lai sniegtu labāku apkalpošanu mūsu klientiem. Mēs būsim pateicīgi ja atsūtīsiet savu kontaktinformāciju uz [email protected] lai varam rast risinājumu šai situācijai.