Kesko Senukai - Nepatiesas informācijas sniegšana
Gribēju iegādāties sniega lāpstu caur E Senukai, bet sistēma parāda, ka tad jābrauc uz liepāju. Piezvanu uz informatīvo telefonu 66778876, kur atbild, ka internetveikals ir cita kompānija un nav nekāda sakara ar veikaliem. Teica, lai braucu uz Mūkusalas Senukaju, kur ir 5 sniega lāpstas. Aizbraucu, skatos, nav. Prasu pārdevējam, tas meklē, neatrod. Aizeju uz info centru, skatās sistēmā, tur atrod vienu, bet patiesībā nav nevienas. Kas atmaksās man ceļa izdevumus, kad mēroju ceļu saņemot nepatiesu informāciju? Tur ir totāls bardaks, ko arī var redzēt pēc pārdevēju uzvedības!
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Mēs labprāt uzzinātu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam Jūs sazināties elektroniski rakstot uz [email protected]
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (1)
Tik tiešām nav saistības līdz ar ko izbrīna ieteikums, bet nu labi. Ir tā, ka sistēmā pēc pirkuma neatjaunojās skaiļi, bet gan cilvēks kaut kāda laika periodā manuāli skaita. Es parasti, kad zvanu, tad lūdzu, lai arī fiziski pārbauda. Neviens jums neko nemaksās labākajā gadijuma dabūsiet atlaides kuponu.