www.sudzibas.lv Itella neloģiska loģistika

Itella - neloģiska loģistika

Nemaz nerunājot par to, ka paka tika sūtīta man atpakaļ 3 (!) reizes pēc tam, kad neviens no itellas man neatsūtīja ne paziņojumu par tās pienākšanu, ne zvanīja, beidzamajā reizē saņēmu vēstuli, ka sūtījums ir viņu noliktavā un lai sazinos, lai vienotos par piegādes laiku.
Aizsūtu e-pastu, un jau pēc pāris minūtēm saņemu zvanu, operators laipns un vieš ticību, vienojamies, ka sūtījumu saņemšu nākamajā dienā no 9 līdz 5. Ir neērti, bet izkārtoju brīvu laiku. Gaidu. Protams, pulkstenis pāri pieciem un nekā. Ja es ziedoju savu laiku un naudu, gaidot viņu pakalpojumus, vēlos rezultātu. Man jāuztraucas, vai kurjers nav cietis kādā avārijā?

G

Komentāri (3)

C critical thinker 05.12.2017

tak nav vērts sūdzēties. kopš pagājušā gada brigām nu jau ir sakārtojuši, ka visi klienti nesūdzas, bet tikai daži, viss okidoki, somi ieslauc naudiņu par DHL piegādi, viss kārtībā

č Čupakabra 06.12.2017

Varbūt tas atkarīgs no konkrētā kurjera? Vidzemes kurjers ir ok.

C critical thinker 14.12.2017

hmm, jā, sūdzības, šķiet, ir no Rīgas

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes