Optikas salons Fielmann - Nekvalitatīvs serviss
Šā gada 3. Aprīlī fielmann salonā Brīvības ielā 47 nodevu remontam brilles, kas izgatavotas turpat un vēl ir spēkā garantijas remonts. Brillēm nolūza labā kājiņa (aptuveni pirms pusgada nolūza arī kreisā kājiņa, neskatoties uz to, ka brilles lietoju akurāti) . Saņēmu kvīti ar atzīmi, ka nepieciešamo detaļu piegādās 2-4 nedēļu laikā, par ko mani informēs. Kad pēc 6 nedēļām nebiju saņēmusi nekādu informāciju, 17. Maijā devos personīgi uz salonu. Tur man paskaidroja, ka detaļa nav saņemta un, iespējams, tā aizkavējusies Lietuvā. Kad lūdzu sazināties ar Lietuvu, man atbildēja, ka piektdienās (17. Maijs bija piektdiena) viņu darba laiks ir līdz plkst. 16.00 (salonā biju bez dažām minūtēm četros) . Salona darbinieks apsolīja, ka pirmdien informēs mani par situāciju. Kad zvanu nebiju saņēmusi, zvanīju pati un man atbildēja, ka detaļai vajadzētu būt nedēļas beigās. Pagāja nedēļa - nekādas informācijas. 27. Maijā atkārtoti zvanīju uz salonu. Atbilde - jā, jūsu pasūtītā detaļa ir saņemta. Devos uz salonu, lai veiktu remontu. Uzrādot pasūtījuma kvīti, darbinieces nevarēja atrast saņemto detaļu. Kad jautāju, kāpēc mani neinformēja par radušamies sarežģījumiem, darbiniece atbildēja, ka 22. Maijā man nosūtīta īsziņa. Nevienu īsziņu no fielmann neesmu saņēmusi. pēc zināma laika briļļu kājiņu tomēr atrada un pielika. Biju sarūgtināta par pazaudēto laiku un neērtībām (nokļūšana no darba vietas Juglā līdz Rīgas centram, pēc tam no Rīgas uz dzīvesvietu, nedzīvoju Rīgā; līdz remontam lietoju brilles, kas nav piemērotas, neskaitāmie zvani utt.) . Situācija bija nogurdinājusi un pielaikojot salabotās brilles, neievēroju, ka saņemtās kājiņas dizains atšķiras no oriģinālās.
Inese
Pievienot komentāru