Ergo - Slikts klientu serviss / neatmaksā atlīdzību
Pirms plānotās procedūras sazinājos ar ERGO, izmantojot mans ERGO, lai noskaidrotu vai mana apdrošināšanas polise sedz šo procedūru un ja jā, tad kādi dokumenti nepieciešami, iesniedzot atlīdzībai. Uz ko tika saņemta atbilde (ERGO darbinieks Laura Adamoviča), ka nepieciešams iesniegt maksājumu apliecinošu dokumentu un izrakstu no klīnikas. Pamatojoties uz šo sniegto informāciju, piesakot atlīdzību, tika iesniegti uzskaitītie dokumenti. Par pārsteigumu bija atteikums, jo nepieciešams iesniegt arī medicīniskās kartes kopiju.
Vai tiešām ERGO darbinieki, kuri sniedz atbildes un informāciju saviem klientiem, ir tik nekompetenti, ka nespēj uzskaitīt jau pašā sākumā visu nepieciešamo? Vai tiešām klientam nav vērts tērēt savu laiku, lai uzzinātu sev interējošo, jo tāpat atbildes vietā tiks sniegta maldīga un nepatiesa informācija? Vai tomēr tā ir firmas politika – katru reizi paprasot jaunus dokumentus, un tā novelkot laiku, lai tikai nebūtu jāatmaksā atlīdzība?
Lieki piebilst, ka nepiekrītu šim atteikumam, jo atlīdzībai dokumenti tika iesniegti atbilstoši Lauras Adamovičas sniegtajai informācijai. Un situācija tiks risināta, nemēģinot saņemt skaidrojumus no pašas apdrošināšanas firmas. Jo pēc tā kā ERGO apkalpo savus klientus, nav vērts tērēt laiku.
Secinājums ir viens, ERGO ir vissliktākā apdrošināšanas firma ar kuru ir nācies saskarties, un iesaku ikvienam kārtīgi pārdomāt pirms izvēlēties šo firmu.
Komentāri (3)
Man arī ir ERGO un nekad ar viņiem problēmas nebija.
Agnese, neķer kreņķi, tā gadag ir visur. Pieņem jaunos darbā "samotivē tā ka staigā divi metri virs zemes", bet korektu informāciju vai atbildi neviens nevar sniegt.
Tādi nu tie laiki.
Cienījamo klient,
Vēkamies paskaidrot, ka, atbildot uz klientu telefoniski uzdotiem jautājumiem, atbildes tiek sniegtas pamatojoties uz informāciju, kas tiek saņemta telefonsarunas laikā. Jāpiebilst, ka var būt gadījumi, kad klienta mutiski sniegtā informācija atšķiras no medicīniskajā dokumentācijā norādītiem apstākļiem. Līdz ar to lēmuma pieņemšanai var tikt pieprasīta papildus medicīniskā dokumentācija, kas ir būtiska, lai izvērtētu, vai ir iestājies apdrošināšanas gadījums un lemtu par apdrošināšanas atlīdzības apmēru.
Atvainojamies, ja komunikācija ar mūsu speciālistiem ir radījusi jebkāda veida pārpratumus. ERGO ir svarīgi uzklausīt un izprast klientu, nodrošinot vislabāko apkalpošanas servisu, tāpēc jautājumu gadījumā aicinām vērsties ERGO, lai saņemtu detalizētu skaidrojumu par konkrēto situāciju.