Ergo - Negodīga komercprakse
Nelaimes gadījuma apdrošināšanas gadījums: iegādājos apdrošināšanas polisi meitai. Viņa kā pasažieris iekļūst avārijā, gūst smadzeņu satricinājumu. Pēc 3 nedēļu ārstēšanās iesniedzam Ergo ģimenes ārsta atzinumu, atzinumu no Vidzemes slimnīcas. Meita saņem 30€ kompensāciju, jo lūk esot vajadzējis saņemt tieši neirologa atzinumu par smadzeņu satricinājumu. Nopietni?! Ja es šo būtu zinājusi, tad būtu arī vedusi pie attiecīgā speciālista, bet šāda informācija man netika sniegta. Protams, internetā jau var atrast visu, bet vai tiešām mani nevarēja painformēt. Ja man visi tiesību akti pašai jāmeklē uzskatu, ka tā ir negodīga komercprakse. Man šāda izmaksu tabula netika izsniegta vai atsūtīta. "Sīkā druka". Pat nenosesdzās polises izmaksas 39€. Apdrošināju, bet tāpat pa mīnusiem. Nopietni apsveru vērsties tiesā.
Labdien!
Pateicamies par Jūsu ziņu. Saprotam, ka situācija, kad bērns gūst traumu, nav patīkama un sagādā lielu uztraukumu par bērna veselību.
Taču vēlamies skaidrot, ka, noslēdzot apdrošināšanas līgumu, klientam tiek izsniegti vai nosūtīti uz e-pastu apdrošināšanas noteikumi. Tajos ir iekļauta informācija par nelaimes gadījumu apdrošināšanas atlīdzību aprēķina principiem, minot arī to, kādi ir nosacījumi/diagnozes/nepieciešamie ārstu apstiprinājumi atlīdzības saņemšanai.
Ja tomēr rodas neskaidrības vai papildu jautājumi par Jūsu lietu un atlīdzības izmaksu, laipni aicinām vērsties pie mūsu speciālistiem, rakstot ERGO portālā www.mansergo.lv.
Jūsu ERGO
Pievienot komentāru