Ergo - Slikta apkalpošana
Sveicināti!
Šajā mēnesī jau 2. X bija jāapmeklē šī iestāde... (1. X magn. Rezon. Atmaksa152, - ) un tagad, medic. Grāmat. Atmaksa15, - )
internetā visur uzrādās ka šajā ergo filiālē darba laiks no 9-17
tad, kad aizeju, lai iesniegtu vienu čeku, tad man, darbiniece asi uzsauc: 9-10 tik pieņemam čeku. Uz durvīm rakstīts! Es šokā... Kāpēc? Tieši šis laiks? Sakarā ar vīrusu! Galvenais neviens cilvēks iekšā un arī ārā nav...
Un tad strauji atveras sienas durvis kur sieviete melnos matos, bargi uzkliedz: no 9-10, un tikpat strauji aizver.
Tad jautāju, vai tiešām vīruss pie jums nav no 9-10? Un protams par pieklājību šeit priekšniecē vispār aizmirst, kur sasveicināšanās!
Rezultāts tāds, ka sazvanījos ar imantas ergo apdrošināšanu, kur sirsnīgi izrunaju situaciju, sirsnīgi uzaicināja atbraukt un sirsnīga komunikācija apkalpošanā bija
tik skumji, ka šodien ierodoties kauguru ergo fil. Atkal bija tikpat skarba attieksme...
Man pat, ietrica, lai csur koleģu internetbanku iesniedzu čekus - es atbildēju, kur tad datu aizsardzības likums paliek? !
Kad darbā (pii) kopsapulcē pārrunāju par savu pieredzi, tad arī izrādas citi koleģi šajā ergo filiālē ir vīlušies par komunikāciju!
Šodien, kad sazvanīju galveno ergo ,5ad atbilde, darbinieces dēl virusa pašas tā nolēMušas... No 9-10.
Es un citi Pii darbinieki, ir izteikuši velmi mainīt vēl. Apdrošināšanas kompāniju.
Cienījamo klient!
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi! ERGO ir svarīgi uzklausīt un izprast klientu, nodrošinot vislabāko apkalpošanas servisu, tāpēc Jūsu atsauksme ļauj mums apzināt nepilnības un operatīvi reaģēt, lai tās novērstu.
Atvainojamies, ja komunikācija ar mūsu speciālistiem ir radījusi jebkāda veida pārpratumus vai nepatīkamas sajūtas, un ceram, ka šis starpgadījums neradīs šķēršļus veiksmīgai sadarbībai nākotnē.
Tāpat vēlamies atgādināt par dažādām attālinātajām pakalpojumu saņemšanas iespējām. Šis sarežģītais laiks, kad visā pasaulē notiek cīņa ar vīrusa COVID-19 izplatību, un arī mums, ERGO, ir ļoti svarīgi parūpēties par mūsu klientu un darbinieku drošību, tāpēc aicinām maksimāli izmantot pieejamās pakalpojumu saņemšanas iespējas attālināti. Lielākā daļa pakalpojumu, tai skaitā apdrošināšanas polišu iegāde, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, konsultāciju saņemšana u.c., iespējama attālināti, gan izmantojot mūsu mājaslapā pieejamās tehniskās iespējas, gan mobilās lietotnes iespējas, kā arī sazinoties ar mūsu speciālistiem telefoniski.
Veselības apdrošināšanas atlīdzība īpaši ātri un ērti iespējams, izmantojot mobilo aplikāciju vai pašapkalpošanās portālu mansergo.lv, kā arī iespējams nogādāt uz mūsu birojiem aizpildītus veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus ar maksājumus apliecinošiem čekiem aizlīmētā aploksnē vai nosūtīt minētos dokumentus pa pastu.
Komentāri (4)
Iesniedz taču internetā, pāris darbību un viss nokārtots, neredzu jēgu vilkties klātienē un gaidīt kautkādas rindās...
Atbildu: piedodiet,bet man NAV internetbanka !
Ļoti dīvaini, biju domājis, ka sūdzības šeit var iesniegt tikai internetā. Bet Inta Pelīte kaut kādā veidā tās iesniedz klātienē.
Daudzas iestades tagad ir sadaliti laiki un japiesakas ieprieks, pieraksta veida. Ta pat ka pii darbiba ir stipras izmainas, salidzinot ar ieprieksejiem gadiem.
Un ne jau viruss kada laika negul, bet tada veida izvairas no cilveku rindam un pulcesanas viena laika posma.